KOMPETENCJE WYDZIAŁU
1. Scalanie i wymiana gruntów 2. Klasyfikacja gleboznawcza gruntów 3. Wykonywanie wyrysów i opisów z operatu ewidencji gruntów do celów hipotecznych i innych 4. Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń oraz informacji dla potrzeb ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników itp. 5. Współpraca z Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego i Urzędem Statystycznym, 6. Bazy danych w zakresie nieruchomości i obsługa w tym zakresie rzeczoznawców majątkowych 7. Udostępnianie jednostkom wykonawstwa geodezyjnego materiałów geodezyjnych i kartograficznych do zgłoszonych robót geodezyjnych 8. Przyjmowanie zgłoszeń robót geodezyjnych i ich rejestrowanie poprzez nadanie numeru KERG 9. Ewidencjonowanie materiałów geodezyjno-kartograficznych powstałych w wyniku zgłoszonych spraw 10. Udostępnianie z zasobu za odpłatnością kopii z map sytuacyjno-wysokościowych nie służących do celów projektowych 11. Aktualizacja części kartograficznej operatu ewidencji gruntów – numeryczna mapa ewidencji gruntów 12. Ochrona znaków geodezyjnych 13. Udostępnianie jednostkom wykonawstwa geodezyjnego materiałów geodezyjnych i kartograficznych do zgłoszonych robót geodezyjnych 14. Przyjmowanie zgłoszeń robót geodezyjnych i ich rejestrowanie poprzez nadawanie numeru KERG 15. Ewidencjonowanie materiałów geodezyjno-kartograficznych powstałych w wyniku zgłoszonych spraw 16. Udostępnianie z zasobu za odpłatnością kopii z map sytuacyjno-wysokościowych nie służących do celów projektowych 17. Część kartograficzna operatu ewidencji gruntów (mapa numeryczna) 18. Numeryczna mapa zasadnicza 19. Koordynacja Dokumentacji Projektowej 20. Wykonywanie prac reprodukcyjnych z posiadanych materiałów geodezyjnych |
11. Przekazywanie, przejmowanie gruntów od organów wojskowych