BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

DANE TELEADRESOWE

Nowa strona 1
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY

STAROSTWA POWIATOWEGO W PISZU

 
NADZÓR NAD DZIAŁALNOŚCIĄ WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGO SPRAWUJE
SEKRETARZ POWIATU - EDYTA POLAK
 
TEL. 087 425-46-90 pokój nr 22
Data powstania: piątek, 27 cze 2003 11:47
Data opublikowania: piątek, 27 cze 2003 11:48
Opublikował(a): DARIUSZ RAKOWSKI
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 13325 razy

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:

  1. Opracowywanie projektów dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Starostwa, w tym regulaminu organizacyjnego, zarządzeń i instrukcji oraz dokonywanie ich aktualizacji.
  2. Prowadzenie ewidencji aktów prawnych Zarządu Powiatu i Starosty.
  3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej porozumień zawartych przez Powiat z organami administracji rządowej lub samorządowej.
  4. Prowadzenie dokumentacji związanej ze statusem prawnym jednostek organizacyjnych (statutów , regulaminów).
  5. Obsługa Zarządu Powiatu w zakresie:
    • obsługi techniczno – biurowej i organizacyjnej posiedzeń Zarządu Powiatu,
    • obsługi w zakresie udzielania odpowiedzi na wnioski, postulaty mieszkańców oraz innych podmiotów,
    • obsługi w zakresie planowania i sprawozdawczości z jego prac.
  1. Prowadzenie Biura Obsługi Klienta i wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa w zakresie:
    • odbierania, przyjmowania, rejestrowania i wysyłania korespondencji,
    • udzielania interesantom niezbędnych informacji, gdzie mogą załatwiać swoje sprawy,
    • po rozpatrzeniu przedmiotowym sprawy kierowania klientów do właściwych wydziałów, biur i samodzielnych stanowisk pracy lub jednostek organizacyjnych powiatu a także do innych urzędów i instytucji uprawnionych do załatwiania sprawy zgłoszonej przez klienta,
    • udzielania pomocy przy załatwianiu spraw osobom niepełnosprawnym i w podeszłym wieku,
    • na życzenie klientów urzędu, wydawania im niezbędnych druków formularzy oraz udzielania pomocy przy ich wypełnianiu konsultując się z odpowiednimi pracownikami,
    • obsługi centrali telefonicznej.
  2. Koordynowanie i kontrola terminowości rozpatrywania skarg i wniosków przez komórki organizacyjne Starostwa oraz prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
  3. Koordynowanie zadań dotyczących udzielania informacji wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej w Starostwie.
  4. Obsługa organów w zakresie rozpatrywania petycji i koordynowanie sposobu ich załatwiania.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o orderach i odznaczeniach.
  6. Prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych pracowników Starostwa oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Powiatu.
  7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej i aktów wykonawczych do tej ustawy.
  8. Obsługa techniczno- organizacyjna wyborów.
  9. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zewnętrznych w starostwie.
  10. Współpraca z jednostkami powiatu w zakresie ubezpieczenia mienia powiatu i dostawy energii elektrycznej.
  11. Organizacja obsługi administracyjno – gospodarczej Starostwa, w tym: wyposażenie biur, zaopatrzenie w sprzęt techniczny, materiały biurowe, druki, niezbędne materiały informacyjne, literaturę fachową i prenumerata czasopism.
  12. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z zarządzaniem budynkami Starostwa, w tym dbałość o odpowiedni stan techniczny budynków, utrzymanie czystości i porządku, ochronę i zabezpieczenie mienia.
  13. Zapewnienie właściwego utrzymania i funkcjonowania lokali i pomieszczeń Starostwa.
  14. Koordynowanie spraw z zakresu konserwacji i napraw urządzeń oraz sprzętu biurowego w celu utrzymania urządzeń w należytym stanie technicznym oraz współpraca ze świadczącymi usługi w zakresie konserwacji urządzeń i sprzętu oraz z dostawcami usług.
  15. Zabezpieczenie informacji wizualnej dla klientów oraz jej aktualizacja.
  16. Zlecanie wykonania pieczęci lub pieczątek na wniosek komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek używanych w Starostwie oraz prowadzenie likwidacji pieczęci i pieczątek wycofanych z użytkowania w Starostwie.
  17. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zabezpieczeniem transportu będącego na wyposażeniu urzędu i zapewnienie ich sprawności, prawidłowej eksploatacji oraz codziennej obsługi.
  18. Prowadzenie ewidencji wyposażenia.
  19. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i likwidacją pozostałych środków trwałych ( wyposażenia).
  20. Prowadzenie ewidencji umów zawieranych przez Urząd i Powiat.
  21. Prowadzenie rejestru faktur i rachunków przychodzących do Urzędu.
  22. Planowanie budżetu w zakresie działania wydziału.
  23. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych i ich dokumentacji w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie działania całego Urzędu, tj.:
    • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych według regulaminu obowiązującego w Urzędzie,
    • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
    • prowadzenie wszelkiego rodzaju rejestrów i ewidencji dotyczących udzielanych przez Urząd zamówień publicznych;
    • opracowywanie przepisów wewnętrznych regulujących sprawy z zakresu zamówień publicznych w Urzędzie;
    • doradztwo i prowadzenie działalności informacyjnej na rzecz Urzędu w zakresie realizacji zamówień publicznych;
    • sporządzanie planów i sprawozdań z zakresu udzielanych przez Urząd zamówień publicznych.

 

Data powstania: piątek, 27 cze 2003 10:11
Data opublikowania: piątek, 27 cze 2003 10:11
Opublikował(a): DARIUSZ RAKOWSKI
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 13322 razy

PRACOWNICY WYDZIAŁU ORGANIZACYJNEGO

Stanowisko

Zakres Załatwianych Spraw

Imię i Nazwisko Piętro, nr pokoju Telefon
Główny Specjalista
  • organizacja i przeprowadzanie postępowań przetargowych wraz z komisją przetargową powołaną do tego celu;
  • zapewnienie właściwych warunków materialno–technicznych pracy oraz prawidłowego funkcjonowania wszystkich wydziałów Starostwa

mgr Marzena Wójcik

I piętro, pokój nr 24 087 425 46 92
Inspektor
  • przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu Powiatu;
  • prowadzenie rejestru Uchwał Zarządu Powiatu;
  • prowadzenie rejestru Zarządzeń Starosty Powiatu Piskiego;
  • prowadzenie korespondencji Zarządu Powiatu;
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków.

mgr Monika Puchalska

I piętro, pokój nr 23 087 425 46 91

Pomoc adm-biurowa

  • Biuro obsługi klienta

Justyna Jańczyk

parter, pokój nr 1

087 4254704

Samodzielny referent

  • Biuro obsługi klienta

Monika Rutkowska

parter, pokój nr 1

087 4254704

Data powstania: piątek, 27 cze 2003 10:56
Data opublikowania:
Opublikował(a): DARIUSZ RAKOWSKI
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 13591 razy