BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

KOMPETENCJE WYDZIAŁU ROLNICTWA, LEŚNICTWA ...

 

Naczelnik Wydziału

Sylwia Piotrowska-Kamińska

tel.: 87 425 46 80

e-mail: sylwia.piotrowska@powiat.pisz.pl

I piętro, pok.21

Nadzór nad działalnością Wydziału

 

Główny specjalista

Małgorzata Połomska

tel.: 87 425 46 83

I piętro, pok. 20

Zadania:

  • wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenów nieruchomości stanowiących własność gmin
  • zatwierdzanie dokumentacji hydrogeologicznych, geologiczno - inżynierskich
  • zatwierdzanie projektów robót geologicznych
  • przyjmowanie zgłoszeń projektów robót geologicznych obejmujących  wiercenia w celu wykorzystania ciepła ziemi
  • przyjmowanie innej dokumentacji geologicznej w tym z wykonania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła ziemi
  • wydawanie zezwoleń na przegradzanie sieciowymi urządzeniami połowowymi wody płynącej
  • rejestracja zwierząt i roślin podlegających ograniczeniom przewozowym (CITES)
  • udostępnianie informacji o środowisku
  • udostępnianie informacji geologicznej
  • udostępnianie informacji publicznej

Inspektor

Ilona Kołakowska-Cieloszczyk

tel. 87 425 46 82

I piętro, pok. 19

Zadania:

  • wydawanie zezwoleń na zbieranie odpadów
  • wydawanie zezwoleń na przetwarzanie odpadów
  • wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów
  • prowadzenie spraw dotyczących ochrony przed hałasem z działalności gospodarczej
  • wydawanie pozwoleń zintegrowanych
  • przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia, mogących negatywnie oddziaływać na środowisko
  • udzielanie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż
  • zatwierdzanie dokumentacji geologicznych złóż kopalin
  • zatwierdzanie projektów robót geologicznych
  • wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza
  • wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego
  • rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb
  • wydawanie decyzji ustalających kierunek i termin rekultywacji gruntów
  • wydawanie decyzji uznających rekultywację gruntów za zakończoną
  • współuczestniczy w pracach nad sporządzaniem powiatowego programu ochrony środowiska
  • udostępnianie informacji o środowisku
  • udostępnianie informacji geologicznej
  • udostępnianie informacji publicznej

Inspektor

Krzysztof Banach

tel. 87 425 46 81

I piętro pok. 18

Zadania:

  • nadzór nad spółkami wodnymi
  • wydawanie zezwoleń na hodowlę chartów rasowych i ich mieszańców
  • prowadzenie spraw związanych z łowiectwem
  • prowadzenie nadzoru nad lasami niestanowiącymi własności Skarbu Państwa
  • wydawanie decyzji w sprawie pozyskania drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzania lasu lub decyzją wydaną na podstawie inwentaryzacji stanu lasów,
  • wydawanie decyzji na zmianę lasu na użytek rolny,
  • wydawanie decyzji oraz prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolnej
  • wydawanie zaświadczeń dot. spełnienia przez nieruchomość przesłanki wynikającej z art. 37 a ust. 1 pkt 3 ustawy o lasach (dot. objęcia gruntu Uproszczonym Planem Urządzania Lasu lub decyzją  o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy o lasach)
  • udostępnianie informacji o środowisku
  • udostępnianie informacji publicznej

 

 

 

 

 

Data powstania: poniedziałek, 25 sie 2003 15:24
Data opublikowania: poniedziałek, 25 sie 2003 15:28
Opublikował(a): DARIUSZ RAKOWSKI
Zaakceptował(a): DARIUSZ RAKOWSKI
Artykuł był czytany: 16517 razy