Opracowuje projekty dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Starostwa, w tym regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, zarządzeń i instrukcji oraz dokonuje ich aktualizacji,
Prowadzi ewidencję aktów prawnych Rady Powiatu, Zarządu Powiatu i Starosty,
Prowadzi kancelarię ogólną, wykonuje obsługę sekretariatu Starostwa oraz obsługę centrali telefonicznej,
Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz czuwa nad ich terminowym i rzeczowym załatwianiem,
Zabezpiecza obsługę informatyczną Starostwa,
Organizuje obsługę administracyjno – gospodarczą Starostwa, w tym: wyposażenie biur, zaopatrzenie w sprzęt techniczny, materiały biurowe, druki, niezbędne materiały informacyjne oraz literaturę fachową,
Prowadzi wszelkie sprawy związane z eksploatacją budynków Starostwa, ich remontami i ich zabezpieczeniem,
Prowadzi sprawy związane z utrzymaniem i zabezpieczeniem własnego transportu samochodowego,
Obsługuje imprezy, spotkania i narady organizowane przez Radę Powiatu, Zarząd Powiatu i Starostę,
Nadzoruje pracą administratora ochrony danych osobowych,
Biuro Obsługi Klienta
czynne w godzinach pracy urzędu.
Tel. (087) 425-47-00; (087) 423-35-05
Fax. (087) 425-47-01
Starostwo Powiatowe w Piszu udostępnia swoje usługi również dla osób słabosłyszących oraz głuchoniemych. W sprawach szczególnie skomplikowanych, osoba uprawniona powinna zgłosić chęć skorzystania z pomocy tłumacza migowego co najmniej na 3 dni przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.