Ogłoszenie o zamówieniu
Opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa przedmiotu zamówienia: świadczenie usług personelu związanych
z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu pn. „Mazurski wilk przedsiębiorczości”.
2.Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
1)usługi dotyczące personelu i listy płac - CPV 79631000-6,
2)zapewnianie usług personelu - CPV 79610000-3,
3.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług personelu wchodzącego w skład kadry projektu związanych z wykonywaniem określonych obowiązków w projekcie pn. „Mazurski wilk przedsiębiorczości” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
4.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)CZĘŚĆ I zamówienia – pełnienie funkcji Koordynatora projektu,
2)CZĘŚĆ II zamówienia – pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu,
3)CZĘŚĆ III zamówienia – pełnienie funkcji Specjalisty ds. dotacji i wsparcia pomostowego,
4)CZĘŚĆ IV zamówienia – pełnienie funkcji Specjalisty ds. szkoleń,
5)CZĘŚĆ V zamówienia – pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych,
6)CZĘŚĆ VI zamówienia – pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w Piszu,
7)CZĘŚĆ VII zamówienia – pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w Giżycku,
8)CZĘŚĆ VIII zamówienia – pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w Węgorzewie,
9)CZĘŚĆ IX zamówienia – pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Piszu,
10)CZĘŚĆ X zamówienia – pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Giżycku,
11)CZĘŚĆ XI zamówienia – pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji
w Węgorzewie,
12)CZĘŚĆ XII zamówienia – pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków
– typ I,
13)CZĘŚĆ XIII zamówienia – pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków
– typ II,
14)CZĘŚĆ XIV zamówienia – pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków
– typ III,
15)CZĘŚĆ XV zamówienia – pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków
– typ IV,
16)CZĘŚĆ XVI zamówienia – pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków
– typ V.
5.Kadra wybrana w ramach postępowania będzie odpowiedzialna za realizację celu głównego projektu, którym jest rozwój przedsiębiorczości na obszarze powiatów węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego, zwany w dalszej części WGP w okresie od lutego 2013 r. do czerwca 2015 r. poprzez udzielenie bezzwrotnego wsparcia dla 102 osób bezrobotnych będących w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, spośród których 88 osób założy działalność gospodarczą.
6.Cel projektu będzie realizowany poprzez:
1)uzyskanie do czerwca 2014 r. podstawowej wiedzy potwierdzonej zaświadczeniem potrzebnej do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej przez 97 osób spośród 102 osób bezrobotnych z powiatu węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego,
2)udzielenie wsparcia finansowego i doradczego do czerwca 2015 r. dla 88 spośród 102 osób bezrobotnych z WGP rozpoczynających działalność gospodarczą.
7.Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym przez czas trwania umowy, w dni powszednie z wyłączeniem niedziel i świąt, również w godzinach popołudniowych.
8.Szczegółowy opis poszczególnych CZĘŚCI przedmiotu zamówienia znajduje się
w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja wraz z załącznikami do pobrania poniżej w formacie PDF).
9.Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.
10.Zamawiający zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych określa, iż jeden wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie na dwie CZĘŚCI zamówienia.
Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do dnia 25 czerwca 2015 r.
Miejsce i termin składania ofert
1.Oferty należy składać od poniedziałku do piątku od 7.30do 15.30 nie później niż do 18 kwietnia 2013 r. do godz. 9.00 w punkcie obsługi klienta Starostwa Powiatowego w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, pok. 1.
2.Publiczne otwarcie ofert nastąpi 18 kwietnia 2013 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, pok. 22.
Kryteria oceny ofert
Zamawiający w ocenie ofert będzie się kierować następującymi kryteriami:
a) cena - o wadze 70%
b) doświadczenie - o wadze 30%
Szczegółowe informacje dotyczące przetargu, w tym warunków udziału w przetargu, dokumentów, które należy dołączyć do oferty oraz szczegółowego opisu oceny ofert znajdują się w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej. Pliki są możliwe do pobrania poniżej w formacie PDF.
- ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 10 kwi 2013 14:24 0,15 MB
- SIWZ (pdf) 10 kwi 2013 12:18 0,14 MB
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (pdf) 8 kwi 2013 14:00 0,06 MB
- Załącznik Nr 2 do SIWZ (pdf) 8 kwi 2013 14:01 0,05 MB
- Załącznik Nr 3 do SIWZ (pdf) 8 kwi 2013 14:01 0,05 MB
- Załącznik Nr 4 do SIWZ (pdf) 8 kwi 2013 14:02 0,05 MB
- Załącznik Nr 5 do SIWZ (pdf) 8 kwi 2013 14:03 0,08 MB
- Załącznik Nr 6 do SIWZ (pdf) 8 kwi 2013 14:03 0,12 MB