Platforma zakupowa
Platforma zakupowa
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę zakupową, która będzie podstawowym narzędziem umożliwiającym Państwu składanie ofert elektroniczne. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Postępowania przetargowe publikowane przez Powiat Piski znajdują się na Platformie zakupowej.
Wejście na platformę poprzez link
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.