Postępowanie nr ZEAS.231.2.25.2018- pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem- Nidzie” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe.
Do obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych należeć będzie w szczególności:
1) przygotowywanie, w tym opracowywanie projektu SIWZ wraz z koordynatorem projektu, i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i europejskiego oraz z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Powiatowym Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Placówek w Piszu,
- sporządzanie umów na dostawy i usługi,
- udział w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza komisji, zgodnie z przyjętym regulaminem pracy komisji przetargowej,
- przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów, w ramach powierzonych obowiązków, na potrzeby realizacji projektu,
- obsługa aplikacji głównego centralnego systemu teleinformatycznego SL2014 w zakresie Zamówienia publiczne,
- archiwizacja prowadzonej dokumentacji,
- współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem w celu realizacji planowanych zadań
i osiągnięcia zamierzonych rezultatów, - poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, w tym obecność podczas kontroli i audytów projektu celem składania wyjaśnień dot. stosowania ustawy Pzp; dotyczy to także kontroli i audytów, które będą miały miejsce po zakończeniu realizacji umowy,
- przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy,
- przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz Wykonawców.
Wykonawca będzie świadczył usługę poza siedzibą Zamawiającego oraz poprzez osobiste stawiennictwo w siedzibie Zamawiającego. Osobiste stawiennictwo będzie następować stosownie do zapotrzebowania, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, m.in. na otwarciu ofert, podczas kontroli prowadzonych przez instytucje zewnętrzne.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 4 miesiące od dnia podpisania umowy.
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 11 paź 2018 13:39 0,38 MB
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (pdf) 11 paź 2018 13:44 0,55 MB
- Informacja z otwarcia ofert (pdf) 19 paź 2018 10:44 0,37 MB
- Informacja o wyborze oferty (pdf) 25 paź 2018 09:14 0,59 MB