Ogłoszenie o zamówieniu- ZEAS.231.4.28.2017
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu symulatorów maszyn leśnych typu harwester i forwarder do pozyskania i zrywki drewna wraz z licencjonowanym oprogramowaniem do nauki i oceny pracy, montaż i uruchomienie symulatora, na potrzeby realizacji projektu pn. „Budowa warsztatów szkolnych i wiaty magazynowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu jako inwestycja w branżowe szkolnictwo zawodowe” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.09.00.00 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Nr Priorytetu Inwestycyjnego: Inwestycje w edukację, umiejętności i uczenie się przez całe życie poprzez rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Działanie: RPWM.09.03.00 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie: RPWM.09.03.01 Infrastruktura kształcenia zawodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, aby do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudnił przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, minimum:
- 2 osoby bezrobotne
skierowane do pracy przez Urzędy Pracy lub organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Definicję osoby bezrobotnej określa ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1065). Zatrudnione osoby bezrobotne zobowiązane będą do osobistego wykonywania pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały określone w Dziale XVII niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ
Wymagany termin realizacji zamówienia: maksymalnie 90 dni od dnia podpisania umowy.
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 28 wrz 2017 09:28 1,19 MB
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (pdf) 28 wrz 2017 09:49 1,01 MB
- Załączniki do SIWZ w wersji edytowalnej (doc) 28 wrz 2017 09:50 0,85 MB
- Zmiana treści SIWZ 1 (pdf) 20 paź 2017 12:34 0,58 MB
- informacja z otwarcia ofert (pdf) 6 lis 2017 14:20 0,36 MB
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (pdf) 10 lis 2017 12:46 0,35 MB