BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o zamówieniu

Powiatowy Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę prawną projektu pn. „”Nowoczesność i precyzja”. Modernizacja oferty kształcenia w Zespole Szkół nr 1 w Białej Piskiej“ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe, zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu stałej obsługi prawnej projektu pn. „”Nowoczesność i precyzja”. Modernizacja oferty kształcenia w Zespole Szkół nr 1 w Białej Piskiej“ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe.

Celem ww. projektu jest podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół nr 1 w Białej Piskiej poprzez dopasowanie oferty kształcenia do potrzeb rynku pracy. Realizacja tego celu odbywać się będzie poprzez modyfikację programu nauczania w zawodzie technik pojazdów samochodowych oraz wprowadzenie nowego kierunku mechanizacji rolnictwa i agrotroniki, w oparciu o kompleksowe wyposażenie szkoły w środki dydaktyczne oraz działania z zakresu dostosowania umiejętności dydaktycznych nauczycieli ZS nr 1 Biała Piska zgodnie z wymaganiami stawianymi przez pracodawców.

Realizacja projektu odbywać się będzie w okresie 01.04.2017 r. - 31.12.2017 r.  poprzez organizację 3 zadań:

- wyposażenie pracowni i warsztatów szkolnych w ramach zawodu technik pojazdów samochodowych
w środki dydaktyczne takie jak m.in.: samochodowy komputer diagnostyczny z oprogramowaniem, urządzenie diagnostyczne do pomiaru geometrii podwozia, analizator spalin z dymomierzem, mierniki ciśnienia sprężania silnika, zestawy przelewowe do wtryskiwaczy, szarpak, wyciągi spalin, testery akumulatora, prostowniki, refraktometry, endoskopy, zestawy do pomiaru ciśnienia oleju,

- wyposażenie pracowni w ramach wprowadzenia nowego zawodu: technik mechanizacji  rolnictwa i agrotroniki
w następujące środki dydaktyczne: ciągnik rolniczy ze zintegrowanym systemem rolnictwa precyzyjnego, siewnik punktowy do precyzyjnego siewu z dużą prędkością, rozsiewacz do nawozów mineralnych, system automatycznego prowadzenia i kontroli sekcji maszyn wyposażonych w ISOBUS, 

- doskonalenia zawodowe kadry nauczycielskiej ZS nr 1 Biała Piska w zakresie geometrii zawieszania pojazdów i diagnostyka w praktyce z wykorzystaniem testera z rodziny KTS i oscyloskopu. Dodatkowo grupa 4 nauczycieli kształcenia zawodowego ZS nr 1 Biała Piska odbędzie staż w przedsiębiorstwach- Gospodarstwach Rolnych, z którymi szkoła podpisała porozumienia o współpracy.

Całkowita wartość projektu wynosi 1 372 444,70 PLN, udział środków UE: 1 166 578,00 PLN.

W ramach realizacji ww. projektu planowane jest przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybach określonych ustawą m.in. na zakup wyposażenia i wybór kadry zarządzającej projektem.

 

Świadczenie stałej pomocy prawnej w ww. projekcie obejmować będzie w szczególności:

1) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych – ustnych, telefonicznych lub drogą elektroniczną,

 2) sporządzanie pisemnych opinii prawnych i pism,

 3) opiniowanie pod względem formalno- prawnym dokumentów, pism i umów, w tym ich parafowanie,

4) prowadzenie w imieniu Zamawiajacego spraw sądowych, egzekucyjnych, administracyjnych oraz spraw
w postępowaniu polubownym,

5) dochodzenie roszczeń na drodze sądowej i prowadzenie egzekucji wierzytelności cywilno- prawnych Zamawiającego w/g dyspozycji Zamawiającego,

6) reprezentowanie Zamawiającego przed urzędami, instytucjami, osobami prawnymi i fizycznymi na podstawie dodatkowych upoważnień, w przypadku wystąpienia sporów prawnych, postępowań arbitrażowych lub pojednawczych,

7)  doradztwo przy tworzeniu wewnętrznych regulaminów i procedur realizacji projektu, w tym opiniowanie ich zgodności z kryteriami kwalifikowalności wydatków oraz obowiązującymi przepisami prawa,

8)  opiniowanie i weryfikacja dokumentów związanych z udzielaniem zamówień publicznych,

9)  doradztwo prawne w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w tym reprezentowanie m.in. przed KIO i Sądem,

10) doradztwo prawne na rzecz Zamawiającego w trakcie kontroli projektu, w tym analiza prawna protokołów kontroli i wystąpień pokontrolnych, przygotowywanie lub konsultacja prawna uwag i zarzutów do protokołów kontroli,

11) wykonywanie innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną projektu.

Usługa będzie świadczona na podstawie umowy- zlecenia w wymiarze 10 godzin/ miesiąc, w tym co najmniej 3 godziny miesięcznie w siedzibie Zamawiającego,  przez okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.

Rozliczenie faktycznego czasu pracy następować będzie raz w miesiącu po przedłożeniu dokumentacji przygotowanej zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego, wskazującej prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań
w projekcie. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizację wszystkich projektów finansowanych
z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów oraz w realizację czynności wynikających z innych tytułów zaangażowania zawodowego nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie.

  1. Zamawiający do wykonania niniejszego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.).

     

    Wymagany termin realizacji zamówienia-  od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 28 kwi 2017 14:06
Data opublikowania: piątek, 28 kwi 2017 14:10
Data edycji: poniedziałek, 8 maj 2017 12:08
Data przejścia do archiwum: czwartek, 1 cze 2017 08:53
Artykuł był czytany: 1427 razy
Ilość edycji: 3