Ogłoszenie o zamówieniu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z montażem przesuwnych regałów archiwalnych
Numer
ogłoszenia: 101276 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu , pl. Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233505, faks 087 4233505.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z montażem przesuwnych regałów archiwalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wraz z montażem przesuwnych regałów archiwalnych.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) parametry szaf archiwalnych do pomieszczenia 1 i 2:
- regał 6-ciopółkowy (+1 półka kryjąca) o wys. Hc-2394 mm,
- półka o wymiarach 1000x300 i 750x300 mm,
- rozstaw półki (światło) wynosi ~350 mm,
- nośność półki 40 kg,
- wszystkie regały podwójne posiadają odskosy ( śruby rzymskie),
- regulacja półki skokowo co 25 mm,
- regały malowane w kolorze jasnym,
- szyny - układane na istniejącym podłożu z płytek gress,
- sposób oznakowania regałów
- tabliczki opisujące zawartość regałów wykonane z trwałego metalu, instalowane na panelach frontowych, wymiar min. 250 100 mm,
- opis techniczny regałów - tabliczki znamionowe,
- mechanizm przesuwny - korbowy (korba trójramienna) ręczny.
regał jezdny 750x1000x750x612 mm - 10 sztuk,
regał jezdny 1000x750x1000x612 mm - 6 sztuk,
regał stacjonarny 750x1000x750x306 mm - 1 sztuka.
b) parametry szaf archiwalnych do pomieszczenia 3 i 4:
- regał 5-ciopółkowy (+1 półka kryjąca) o wys. Hc-2519 mm,
- półka o wymiarach 1000x300 i 750x300 mm,
- rozstaw półki (światło) wynosi ~450 mm,
- nośność półki 80 kg,
- wszystkie regały podwójne posiadają odskosy ( śruby rzymskie),
- regulacja półki skokowo co 25 mm,
- regały malowane w kolorze jasnym,
- torowisko nawierzchniowe bez płyty wypełniającej, kotwiczone z posadzką, za pomocą kołków rozporowych, ocynkowane,
- sposób oznakowania regałów
- tabliczki opisujące zawartość regałów wykonane z trwałego metalu, instalowane na panelach frontowych, wymiar min. 250/100 mm,
- opis techniczny regałów - tabliczki znamionowe,
- mechanizm przesuwny - korbowy (korba trójramienna) ręczny.
Podłoże, na którym montowane będą regały wykonane z płytek gress.
regał przesuwny 1000x1000x1000x750x612 mm - 8 sztuk,
regał przesuwny 1000x1000x1000x750x376 mm - 2 sztuk.
2) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
- dostawy do siedziby Zamawiającego regałów wraz z całym niezbędnym osprzętem,
- zamontowania regałów zgodnie ze sztuka budowlaną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- bezpłatnej konserwacji w całym okresie gwarancji,
- przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi regałów, Zabudowa pomieszczeń regałami przesuwnymi została szczegółowo określona w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty.
3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
4. Firmy upadające lub w stanie likwidacji powinny dołączyć układ z wierzycielami, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7, pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
WICESTAROSTA
Powiatu Pisz
mgr inż. Marek Wysocki
- SIWZ (pdf) 10 kwi 2009 10:41 0,15 MB
- zał. nr 2a do SIWZ (pdf) 10 kwi 2009 10:31 0,15 MB
- zał. nr 2b do SIWZ (pdf) 10 kwi 2009 10:32 0,14 MB