Przetarg nieograniczony
Termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Piszu przy ul.
Piaskowej 2
Numer ogłoszenia BZP: 132409 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
(Or.3432/5/08)
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, pl. Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233505, fax 087 4233505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Zawodowych w Piszu przy ul. Piaskowej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie termomodernizacji budynku internatu Zespołu Szkół Zawodowych
w Piszu w Piszu przy ul. Piaskowej 2. Prace obejmują:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych (o pow. 1.628,077m2) metodą lekką-mokrą na bazie styropianu gr 12cm,
2) ocieplenie stropodachu wentylowanego (o pow. 1.234,405m2) poprzez wdmuchiwanie warstwy granulatu wełny mineralnej o grubości 18cm,
3) ocieplenie stropu nad piwnicą (o pow. 351,734m2) poprzez przyklejenie bezpośrednio do stropu w piwnicy 6cm warstwy styropianu + tynk na siatce,
4) wymiana stolarki okiennej
(o pow. 421,304m2) na okna o współczynniku U=1.3 W/(m2K) wyposażone
w nawiewniki okienne regulowane automatycznie,
5) wymiana istniejących drzwi zewnętrznych na drzwi o współczynniku U=1.5W/(m2K),
6) wymiana luksferów na okna z częściowym zamurowaniem,
7) demontaż oraz utylizacja panelu z eternitu maskującego okap przez firmę posiadającą odpowiednią decyzję na przetwarzanie odpadów (197,982m2),
8) wymiana zaworów przy grzejnikach c.o. w ilości 175szt. na zawory termostatyczne, płukanie chemiczne sieci wewnętrznej oraz jej regulację hydrauliczną.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysie ślepym, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20.000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie: oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu pracowników, z którego wynikać będzie dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane, dostarczenie odpowiednio kopii ww. uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa oraz wykazu posiadanego sprzętu, z którego wynikać będzie posiadanie co najmniej 500m2 rusztowań, jak również oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp). Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez pracowników do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa.
1.4 Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zlecenia.
1.5 Wykaz wykonanych
robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia.
1.6 Akceptacja warunków umowy.
1.7 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
1.8 Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
1.9 Firmy upadające lub w stanie likwidacji powinny dołączyć układ z wierzycielami, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zarząd Powiatu w Piszu,
12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
STAROSTA PISKI
/-/ mgr Andrzej Nowicki
- SIWZ (pdf) 17 cze 2008 15:20 0,22 MB
- Zal. nr 8 (zip) 17 cze 2008 15:25 7,66 MB
- Zal. nr 8-II (zip) 17 cze 2008 15:32 29,04 MB
- Zal. nr 9 (zip) 17 cze 2008 15:34 0,24 MB
- Zal. nr 10 (zip) 17 cze 2008 15:35 0,12 MB
- Zal. nr 10-II (zip) 17 cze 2008 15:36 0,1 MB
- Zal. nr 11 (zip) 17 cze 2008 15:39 0,1 MB
- Zal. nr 12 (zip) 17 cze 2008 15:37 0,16 MB
- Zal. nr 12-II (zip) 17 cze 2008 15:37 0,14 MB