Ogłoszenie o zamówieniu
Założenie
ewidencji budynków miasta Ruciane Nida oraz wykonanie numerycznej mapy
zasadniczej miasta Ruciane Nida
Opublikowano w BZP pod nr: 2986 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Or.3432/1/08
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, pl. Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233505, fax 087 4233505.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założeniem ewidencji budynków miasta Ruciane Nida oraz wykonaniem numerycznej mapy zasadniczej miasta Ruciane Nida.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia:
ETAP I
I. Założenie ewidencji budynków na miasto Ruciane-Nida w programie EWOPIS WIN v.
3 i EWMAPA WIN v. 8. Powierzchnia 1.707 ha, ilość budynków ok. 1900.
ETAP II
II. Wykonanie numerycznej mapy zasadniczej miasta Ruciane-Nida. Miasto
Ruciane-Nida, powierzchnia 1.707 ha,w tym grunty ALP(bez ośrodków wczasowych)
850 ha i grunty pod jeziorami 470 ha. Szczegółowy zakres i sposób realizacji
prac określa załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.00.00-2, 74.27.40.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie niniejszego zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 1.1, 1.2 SIWZ.
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat minimum zamówienia:
a) jedno zamówienie - założenie ewidencji budynków w systemie numerycznym EWOPIS, EWMAPA;
b) jedno zamówienie - wykonanie mapy zasadniczej w systemie numerycznym EWMAPA;
- mają do dyspozycji wykwalifikowanych pracowników geodetów z uprawnieniami zawodowymi:
a) GUGiK nr 1 - min. 2 osoby
b) GUGiK nr 1 i 2 - min. 2 osoby.
- posiadają |własny,
dzierżawiony, wynajęty, umowa kupna lub inny sposób|, w pełni sprawny sprzęt w
postaci instrumentów pomiarowych i komputerów z odpowiednim oprogramowaniem
peryferyjnym.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w rozdz. V
ust. 1 pkt 1.1, 1.3, 1.4, 1.5 i 1.6 SIWZ.
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 1.1 SIWZ.
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
Ocena spełnia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem |spełnia - nie spełnia|, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3 Wykaz pracowników z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień zawodowych.
1.4 Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.
1.5 Wykaz prac o podobnym charakterze z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat.
1.6 Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane prace w okresie ostatnich 3 lat zostały wykonane z należytą starannością.
2. W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 1.1, 1.2. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7, pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Starosta Piski
/-/ mgr Andrzej Nowicki
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia (pdf) 4 sty 2008 13:42 0,21 MB