BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony PZD.II.342/ 6 / 2008

Nowa strona 1

 PZD.II.342/ 6 / 2008 Dostawa remontera do remontów nawierzchni drogowych z funkcją piaskarki do zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia w BZP : 50020 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, fax 0-87 4232422.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=145

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.342/ 6 / 2008 Dostawa remontera do remontów nawierzchni drogowych z funkcją piaskarki do zimowego utrzymania dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa remontera do remontów nawierzchni drogowych( kruszywem o frakcjach : 2.0 - 4,0mm i 4,0 - 8,0mm ) z funkcją piaskarki do zimowego utrzymania dróg spełniającego następujące minimalne wymagania ogólne i techniczne: -remonter fabrycznie nowy; -urządzenie przystosowane do postawienia na skrzyni wywrotnej samochodu ciężarowego o ładowności 14 ton, wymiary skrzyni ładunkowej 4,5 mx2,5mx0,8 m (możliwość demontażu burt skrzyni) ; -napęd silnikiem wysokoprężnym w ochronnej, wytłumionej obudowie . START i elementy kontrolne silnika na panelu w kabinie kierowcy. Silnik zintegrowany z hydrauliczną pompą. -napęd hydrauliczny z płynną regulacją: ślimaków, dmuchawy, pompy emulsji ; -układ hydrauliczny wyposażony w zbiornik oleju; -układ hydrauliczny wyposażony w filtr; -układ chłodzenia oleju hydraulicznego; -dwukomorowy zbiornik grysu o pojemności min. 4 m3 ( podział stały : I frakcja ½ + II frakcja½ ); -głowica robocza umożliwiająca: nadmuch tylko sprężonego powietrza, natrysk tylko emulsji, podawanie grysu otoczonego emulsją, podawanie tylko grysu; -przegubowe ramię robocze z tyłu remontera wspomagane siłownikiem pneumatycznym, z płynnie regulowaną sztywnością ( zawór elektropneumatyczny ), siłownik pneumatyczny zasilany powietrzem z dodatkowego zbiornika , zasięg pracy min 4 m ; -panel sterowania funkcjami roboczymi z miejsca obsługi remontera z : potencjometr do regulacji ilości emulsji, potencjometr do regulacji wydajności powietrza, potencjometr do płynnej regulacji obrotów lewego ślimaka, potencjometr do płynnej regulacji obrotów prawego ślimaka, wyłącznik napędu pompy emulsji, wyłącznik napędu dmuchawy, wyłącznik lewego ślimaka, wyłącznik prawego ślimaka, kontrolka pracy urządzenia, sygnalizacja dźwiękowa pomiędzy operatorem a kierowcą, włącznik przedmuchiwania dysz sprężonym powietrzem ; -tylny rozrzutnik kruszywa do zimowego utrzymania wykonany ze stali nierdzewnej ze sterowaniem w kabinie kierowcy. Panel sterujący z : włącznikiem świateł ostrzegawczych, wyłącznikiem oświetlenia roboczego, wyłącznikiem talerza rozsypującego grys / sól, regulacją prędkości obrotowej talerza, regulacją prędkości obrotowej ślimaka prawego, regulacją prędkości obrotowej ślimaka lewego ; -zbiornik na emulsję napełniany od góry o pojemności min. 1000 l; -podgrzewanie emulsji palnikiem gazowym (propan - butan); -dodatkowy ręczny palnik gazowy; -wskaźnik poziomu emulsji na zbiorniku ; -wskaźnik temperatury emulsji; -izolacja zbiornika emulsji min 50 mm z pokryciem blachą aluminiową, lakierowaną w kolorze urządzenia ; -dmuchawa powietrza o wydajności min. 7,5 m3/min ; -pompa zębata emulsji z napędem hydraulicznym; -wskaźnik ciśnienia podawanej emulsji; -zbiornik na wodę o pojemności min. 300 l; -demontowane zadaszenie zbiornika kruszywa; -sita ochronne na zbiorniku kruszywa; -podpory odstawcze remontera z regulacją wysokości; -oświetlenie ostrzegawcze ( strzałka LEWO + PRAWO, krzyż) ze sterowaniem w kabinie kierowcy ; -gwarancja minimum 24 miesiące, -serwis gwarancyjny oraz świadczenia z tytułu rękojmi wykonywane w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie dostawcy znajdującym się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, nieodpłatnie w okresie gwarancji oraz rękojmi - do trzech dni roboczych po zgłoszeniu, -dojazd do siedziby Zamawiającego w okresie trwania gwarancji oraz rękojmi na koszt Wykonawcy (dotyczy serwisu gwarancyjnego oraz świadczeń z tytułu rękojmi wykonywanych w siedzibie Zamawiającego), -katalog części zamiennych w języku polskim, -instrukcja obsługi i serwisu w języku polskim, Wykonawca w trakcie przekazania remontera drogowego dokona jego montażu na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie , celem sprawdzenia jego zgodności ze złożoną ofertą i SIWZ oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.11.00-8, 29.82.11.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie niniejszego zamówienia ; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji , a także złożyć wymagane dokumenty. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia ) .

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.) 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6 pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 12-200 Pisz , ul. Czerniewskiego 6 pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 11 mar 2008 16:03
Data opublikowania: wtorek, 11 mar 2008 16:10
Data przejścia do archiwum: środa, 19 mar 2008 10:43
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1975 razy