BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

KOMPETENCJE I ZADANIA SKARBNIKA POWIATU

  • zapewnia realizację polityki finansowej powiatu,

  • nadzoruje całokształt prac z zakresu rachunkowości oraz gospodarki finansowej prowadzonej przez wydział finansowy,

  • nadzoruje prace związane z opracowaniem i realizacją budżetu powiatu oraz sprawuje bieżącą kontrolę jego wykonania,

  • organizuje sprawny podział środków  finansowych dla Starostwa  Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu,

  • dokonuje analizy wykorzystania środków będących w dyspozycji urzędu Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych powiatu,

  • kontrasygnuje czynności rodzące zobowiązania finansowe powiatu,

  • dokonuje wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian,

  • opracowuje zbiorcze sprawozdania  z wykonania budżetu i ich analiz,

  • wykonuje kontrolę wewnętrzną w formach przewidzianych prawem,

  • zapewnia właściwą obsługę bankową budżetu powiatu,

  • opracowuje projekty przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości,

  • synchronizuje działalność służb finansowo – księgowych powiatowych jednostek organizacyjnych,

  • kieruje pracą Wydziału Finansowego.

Data powstania: wtorek, 1 lip 2003 15:22
Data opublikowania: wtorek, 1 lip 2003 15:23
Opublikował(a): DARIUSZ RAKOWSKI
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 15785 razy