BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ - PZD.II.3431/ 7 /2009

Nowa strona 1

 

 

rpo_1_new

 

 

 

                                                                                                                                                       Pisz, dnia : 14.05.2009r.

 

 

 

 

 

 

PZD.II.3431/ 7-1 /2009                                                             -     WYKONAWCY  -

 

 

 

                                   Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu informuje, że w dniu 13.05.2009r wpłynęły zapytania do treści SIWZ do przetargu nieograniczonego nr  PZD.II.3431/7/2009 dot. usługi                w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „ Przebudowa drogi      powiatowej  nr   1720N od   drogi   krajowej   Nr  63 ( Miłki )    –   Marcinowa  Wola  –  Cierzpięty  –  Orzysz     -    Etap I    -  od  km   11 + 036,96   do  km   20 + 850,00    odcinek    Cierzpięty  –   Orzysz” o  następującej  treści :

 

Pytanie  nr  1

Zgodnie z rozdziałem  V  SIWZ ( przedmiar robót ) Zamawiający w ramach zakresu zadania wymienia roboty  branży sanitarnej. Natomiast w wykazie potencjału kadrowego, jaki Wykonawca musi mieć do dyspozycji ( zgodnie z rozdziałem I pkt 7 ppkt 7.2.1 SIWZ) nie ujmuje inspektora branży sanitarnej. Prosimy Zamawiającego o wyjaśnienie czy w cenie ofertowej należy również ująć usługę inspektora branży sanitarnej ?       

 

Odpowiedź  nr 1

 

Zamawiający nie narzuca składu osobowego Zespołu Nadzoru.  W pkt. 7.2.1.1)  Rozdziału I  SIWZ zostały podane wymagania dotyczące jedynie osoby  przewidzianej do pełnienia funkcji  Inspektora Nadzoru ds. robót drogowych – koordynatora . 

Zgodnie z zapisem pkt. 10.4.1  Rozdziału I  SIWZ  - w przypadku, jeżeli podstawowy skład Zespołu Nadzoru ( Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych – koordynator ) nie jest wystarczający dla kompleksowej realizacji usługi, Wykonawca powinien przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w cenie ryczałtowej Zespołu Nadzoru.

Dla prowadzenia nadzoru przy wykonywaniu cieku z elementów betonowych i remontu przepustów pod zjazdami i ich ścianek czołowych  -  Zamawiający  uzna  za  wystarczające posiadanie  uprawnień

w  zakresie  dróg, typowych  przepustów i mostów.

 

Pytanie  nr  2

Zgodnie z rozdziałem III  SIWZ (projekt umowy) § 5 ust. 2 „ Przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót określonych w § 1 ust. 1  nie stanowi podstawy do renegocjacji wysokości wynagrodzenia”

Zwracamy się z prośbą o usunięcie zapisu w § 5 ust. 2  projektu umowy, ponieważ Wykonawca nie może odpowiadać za zmianę terminu zakończenia robót, jeżeli jego przesunięcie nastąpi z przyczyn od  Wykonawcy niezależnych.

 

 

 

 

 

Odpowiedź  nr 2

 

Planowany termin zakończenia robót budowlanych – 31.10.2010r. Przedłużenie terminu wykonania robót może nastąpić jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego    i Wykonawcy robót budowlanych  lub  działania siły wyższej.

Zgodnie z zapisem  pkt.10.4  Rozdziału I Instrukcji dla Wykonawców – należy  wkalkulować koszty ewentualnego wydłużenia cyklu realizacji robót  w oferowaną cenę ryczałtową .

Niniejszym  Zamawiający nie wprowadza zmian w treści zapisu § 5 ust.2  projektu umowy.

 

 

                  

                                                                                               DYREKTOR

                                                                            Powiatowego  Zarządu  Dróg  w  Piszu

                                                                                  mgr inż.  Leszek  Skolimowski

                                                                                                                         -  podpis  nieczytelny -

Data powstania: czwartek, 14 maj 2009 13:09
Data opublikowania: czwartek, 14 maj 2009 13:19
Data przejścia do archiwum: wtorek, 2 cze 2009 09:19
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1667 razy