Przetarg nieograniczony
Budowa boiska o nawierzchni z trawy
syntetycznej na terenie Zespołu Szkół nr 1 w Piszu przy
ul. Młodzieżowej 26.Numer ogłoszenia: 220497 - 2008; data zamieszczenia:
16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu , pl. Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233505, fax. 087 4233505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej na terenie Zespołu Szkół nr 1 w Piszu przy ul. Młodzieżowej 26..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot
zamówienia obejmuje budowę boiska z trawy syntetycznej o wymiarach 32m x 64m
(właściwa płyta boiska o wymiarach 30m x 60m) wraz z ogrodzeniem o wymiarach 32m
x 64m i wysokości 4m. Na zasypce drenarskiej należy rozścielić geowłókninę -
jako warstwę separacyjną. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o
właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W celu określenia trawy
syntetycznej przyjęto materiały o parametrach technicznych związane z konkretnym
producentem. Dopuszcza się zastosowanie wyrobów równoważnych. Szczegółowy zakres
prac określony został
w: dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za
spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów: oświadczenia o
spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat
przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonane roboty budowlane (minimum jedna
robota) muszą być wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z załączonymi
dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu: oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 pkt 4 pzp). Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu: oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonane roboty
budowlane (minimum jedna robota) muszą być wykazane w załączniku nr 3 do SIWZ,
wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane
należycie. 4. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie
przedmiarów robót, 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Akceptacja warunków umowy. 7.
Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 8. Firmy
upadające lub w stanie likwidacji powinny dołączyć układ z wierzycielami, aby
spełnić warunki udziału w postępowaniu. 9. W przypadku wystąpienia
podwykonawców: dane dotyczące podwykonawców, zakres powierzonych im części wraz
z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą przy realizacji
zamówienia, jak również projekt umowy z podwykonawcą celem zatwierdzenia przez
Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zarząd Powiatu w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7, pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie finansowany z Programu Blisko Boisko.
STAROSTA PISKI
mgr Andrzej Nowicki
- SIWZ + Zał. Nr 1-5 (doc) 16 wrz 2008 15:37 0,26 MB
- Zał. Nr 6 do SIWZ (zip) 16 wrz 2008 15:28 0,74 MB
- Zał. Nr 7 do SIWZ (zip) 16 wrz 2008 15:28 0,06 MB
- Zał. Nr 8 do SIWZ (zip) 16 wrz 2008 15:29 0,54 MB