Dostawa samochodu osobowego
Dostawa
samochodu osobowego
Numer ogłoszenia w BZP: 21627 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Nr sprawy Or.3432/2/08
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, pl. Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233505, fax 087 4233505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa samochodu osobowego (1 sztuka, fabrycznie nowy, nieużywany), który powinien spełniać poniższe parametry:
1. |
Rok produkcji |
- 2007 lub nowszy |
2. |
Pojemność silnika w cm3 |
- do 2.000cm3 |
3. |
Moc KM |
- nie mniej niż 140 |
4. |
Skrzynia biegów |
- manualna 5 lub 6-stopniowa |
5. |
Kolor |
- perłowy lub metalik |
6. |
Nadwozie |
- sedan |
7. |
Liczba drzwi / miejsc |
- 4/5 |
8. |
Pojemność bagażnika |
- nie mniej niż 480l |
9. |
Typ paliwa |
- olej napędowy |
10. |
Obręcze ze stopu metali lekkich |
- tak |
11. |
System kontroli trakcji |
- tak |
12. |
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera |
- tak |
13. |
Boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera |
- tak |
14. |
Boczne kurtyny powietrzne (3szt.) |
- tak |
15. |
Immobiliser |
- tak |
16. |
Alarm |
- tak |
17. |
Trzecie światło stop |
- tak |
18. |
Kierunkowskazy boczne w obudowach lusterek |
- tak |
19. |
Reflektory ksenonowe |
- tak |
20. |
Rolety przeciwsłoneczne |
- tak |
21. |
Wspomaganie układu kierowniczego |
- tak |
22. |
Regulowana kolumna kierownicy w 2 płaszczyznach |
- tak |
23. |
Klimatyzacja elektroniczna |
- tak |
24. |
Centralny zamek zdalnie sterowany kluczykiem |
- tak |
25. |
Fotel kierowcy z regulacją wysokości |
- tak |
26. |
Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu |
- tak |
27. |
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne |
- tak |
28. |
Radio CD/mp3 + 4 głośniki |
- tak |
29. |
Fabryczny system nawigacji satelitarnej zintegrowany w konsoli przedniej |
- tak |
30. |
Automatyczne włączanie świateł mijania po uruchomieniu silnika |
- tak |
31. |
Asymetrycznie dzielona kanapa |
- tak |
32. |
Regulacja wysokości świateł przednich |
- tak |
33. |
Filtr przeciwpyłowy |
- tak |
34. |
Komplet dywaników przód i/ tył |
- tak |
35. |
Podłokietnik z przodu |
- tak |
36. |
Podłokietnik z tyłu |
- tak |
37. |
Wskaźnik temperatury zewnętrznej |
- tak |
38. |
Tempomat |
- tak |
39. |
Welurowa tapicerka |
- tak |
40. |
Gwarancja zgodna z danymi producenta, ale nie krótsza niż: Silnik i podzespoły mechaniczne – 2 lata Lakier – 3 lata Perforacja blach – 12 lat |
- tak |
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 24.11.32.00-4, 34.11.50.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie niniejszego zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie zaświadczenia o wpisie działalności gospodarczej oraz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty. 3. Ocena spełnia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem (spełnia nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ]. 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Specyfikacja techniczna pojazdu. 2. W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 1.1, 1.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|
STAROSTA PISKI
/-/ mgr Andrzej Nowicki |
- Zapytanie do treści SIWZ (pdf) 4 lut 2008 13:47 0,06 MB
- SIWZ (pdf) 31 sty 2008 15:17 0,16 MB