Komunikat Starosty Piskiego z dnia 28 stycznia 2022 r. w sprawie zmiany zasad w obsłudze klienta w Starostwie Powiatowym w Piszu
Komunikat
Starosty Piskiego z dnia 28 stycznia 2022 r. w sprawie zmiany zasad w obsłudze klienta w Starostwie Powiatowym w Piszu
W związku z trwająca pandemią COVID-19 i wzrastającą w ostatnim czasie liczbą zakażeń informuję, że od dnia 31 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. wprowadzam ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klienta, polegające na:
- Wyznaczeniu w budynku Starostwa wydzielonych stanowisk obsługi (przy każdym stanowisku może przebywać 1 osoba),
- Obsłudze klientów w godzinach 800-1400
W celu załatwienia sprawy zalecamy kontakt:
- Listowny pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piszu ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz
- Telefoniczny pod nr telefonu 87 425 47 00 (centrala telefoniczna), wykaz telefonów do poszczególnych wydziałów znajduje się na stronie BIP https://www.bip.powiat.pisz.pl/index.php?wiad=10
- Przy pomocy skrzynki ePUAP, adresowanej na Starostwo Powiatowe w Piszu
- Przy wykorzystaniu adresu e-mail: sekretariat@powiat.pisz.pl
Dodatkowo korespondencję do urzędu można wrzucać do pojemnika umiejscowionego w przedsionku budynku urzędu.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników urzędu prosimy o zastosowanie się do ustalonych zasad.
Każda osoba wchodząca do budynku Starostwa Powiatowego w Piszu zobowiązana jest do:
- Stosowania środków ochrony osobistej, tj. zakładanie maseczki ochronnej zakrywającej nos i usta
- Korzystania z urządzenia do dezynfekcji rąk lub kabiny dezynfekcyjnej
- Zachowania dystansu społecznego
Ważne! Bez zmian funkcjonuje w urzędzie Punkt Kasowy.
Podstawa prawna § 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. (Dz. U. poz. 861 ze zm.)
Starosta Piski
/-/ mgr Andrzej Nowicki