INFORMACJA ZARZĄDU POWIATU W PISZU O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA UWAG
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Uwagi mogą być wnoszone w terminie 7 dni, tj. nie później niż do 30 maja br. włącznie.
Wszelkie uwagi dotyczące realizacji zadania przedstawionego w uproszczonej ofercie można zgłaszać do Starostwa Powiatowego w Piszu:
- w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz w godzinach pracy urzędu lub
- przesyłką listową na adres Starostwa Powiatowego w Piszu lub
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP lub
- poprzez usługę e-doręczenie lub
- na adres e-mail: elzbieta.czaporowska@powiat.pisz.pl
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu uwag do Starostwa Powiatowego w Piszu. Uwagi złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Uchwała Nr 65/46/2025 Zarządu Powiatu w Piszu z dnia 23 maja 2025 r. (pdf)
23 maj 2025 08:10
0,37 MB
-
Załącznik do Uchwały Nr 65/46/2025 Zarządu Powiatu w Piszu z dnia 23 maja 2025 r. (pdf)
23 maj 2025 08:11
0,28 MB
-
Zanonimizowana oferta betel 2025 (pdf)
23 maj 2025 08:11
1,61 MB