BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

INFORMACJA ZARZĄDU POWIATU W PISZU O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA UWAG

Zarząd Powiatu w Piszu informuje o możliwości zgłaszania uwag do uproszczonej oferty realizacji zadania publicznego w zakresie kultury i ochrony dziedzictwa narodowego pt. „500 lat hołdu pruskiego – koncert muzyki klasycznej w nowoczesnym wykonaniu w Wejsunach” złożonej 14 maja 2025 r. przez Ewangelickie Stowarzyszenie Betel z siedzibą w Piszu.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie każdy może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Uwagi mogą być wnoszone w terminie 7 dni, tj. nie później niż do 30 maja br. włącznie.

Wszelkie uwagi dotyczące realizacji zadania przedstawionego w uproszczonej ofercie można zgłaszać do Starostwa Powiatowego w Piszu:

  1. w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz w godzinach pracy urzędu lub
  2. przesyłką listową na adres Starostwa Powiatowego w Piszu lub
  3. przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP lub
  4. poprzez usługę e-doręczenie lub
  5. na adres e-mail: elzbieta.czaporowska@powiat.pisz.pl

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu uwag do Starostwa Powiatowego w Piszu. Uwagi złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Data powstania: piątek, 23 maj 2025 08:07
Data opublikowania: piątek, 23 maj 2025 09:46
Opublikował(a): Elżbieta Czaporowska
Zaakceptował(a): Aneta Ofman
Artykuł był czytany: 25 razy