Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na opracowanie dokumentacji projektowej oraz nadzór inwestorski
Pisz, dnia 1 czerwca 2005r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Piszu
adres: 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7
telefon/fax.: (0-87) 423-35-05 wew. 24
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60.000€, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r.Nr 19, poz. 177).
1. Przedmiot zamówienia
Zadanie 1: usługa związana z opracowaniem dokumentacji projektowej zadania pn. ”adaptacja istniejącego budynku byłego internatu w Piszu przy ul. Warszawskiej 1 w celu utworzenia pomieszczeń biurowych dla Starostwa Powiatowego w Piszu wraz z częściową termomodernizacją”. CPV – 74232000-4
Zadanie 2: usługa związana z pełnieniem nadzoru inwestorskiego na realizacją robót dot.: „adaptacji istniejącego budynku byłego internatu w Piszu przy ul. Warszawskiej 1 w celu utworzenia pomieszczeń biurowych dla Starostwa Powiatowego w Piszu wraz z częściową termomodernizacją”. CPV-74231540-4
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wspólnych i wariantowych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą równowartość 60.000 euro, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
6. Kryteria oceny oferty dla Zadania Nr 1 i 2 - cena za wykonanie zamówienia – 100%
najniższa cena ofertowa
cena oferty badanej x 100pkt
7. Termin związania ofertą – 30 dni
8. Termin realizacji zamówienia:
Zadanie 1: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2: 3 m-ce od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Termin dla zadania 2 może ulec przedłużeniu lub skróceniu, jeżeli Wykonawca robót zakończy je wcześniej lub wydłuży cykl realizacji i będzie to miało odzwierciedlenie w umowie zawartej pomiędzy Inwestorem, a Wykonawcą.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać u p. Marzeny Wójcik, w siedzibie Zamawiającego pok. 3, tel. (0 87) 423-35-05 wew. 24 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena za specyfikację – 20zł.
9. Oferty należy składać do 17 czerwca 2005r. do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 17.
10. Otwarcie ofert nastąpi 17 czerwca 2005r. o godzinie 1030 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.
11. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki zawarte w SIWZ. Ocena spełnia w/w warunków dokonana zostanie zgodniez formularzem „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
STAROSTA PISKI
Zbigniew Włodkowski
Pisz, dnia 9 czerwiec 2005r.
Or.3432/7/2005
- WYKONAWCY-
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający modyfikuje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
W rozdziale II – Opis przedmiotu zamówienia w pkt 1 w zakresie czynności Zamawiający dodaje:
„projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych wraz z orzeczeniem o stanie technicznym konstrukcji, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072) – 4 egzemplarze (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego)”.
W rozdziale III – Termin realizacji zamówienia dla Zadania nr 1 Zamawiający zastępuje:
„45 dni od dnia podpisania umowy”.
W związku z modyfikacją SIWZ Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 20 czerwca 2005r. do godziny 10:00. Otwarcie ofert nastąpi 20 czerwca 2005r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 3.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
STAROSTA PISKI
Zbigniew Włodkowski