Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 21 /2009
Pisz:
PZD.II.3431/21/2009 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na
terenie powiatu piskiego w sezonie zimowym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 360534 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu , ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, faks 0-87 4232422.
· Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.3431/21/2009 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu piskiego w sezonie zimowym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu piskiego w sezonie zimowym 2009/2010 ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Pisz
ZADANIE NR 2 - na terenie gminy Orzysz
ZADANIE NR 3 - na terenie gminy Biała Piska
ZADANIE NR 4 - na terenie gminy Ruciane Nida
ZADANIE NR 5 - odśnieżanie sprzętem ciężkim na terenie powiatu.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych / na poszczególne zadania /. Wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie zgodnie z poleceniami osoby koordynującej akcję zimowego utrzymania - pracownika PZD w Piszu.
Zamówienie obejmuje :
- Odśnieżanie dróg i ulic,
- Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg,
- Zapewnienie dyspozycyjności pracowników oferenta odpowiedzialnych za wykonanie usługi, w czasie nie dłuższym niż 1 godz. od chwili otrzymania informacji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze. Szacunkowe ilości godzin pracy sprzętu zawierają formularze cenowe . Służą one do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia przy składaniu ofert.
Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu i czas pracy sprzętu. Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu
2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp
2.1 Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowo - transportowymi wymienionymi w formularzach cenowych na poszczególne zadania lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia.
2.2 Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej 1 zadanie z zakresu zimowego utrzymania dróg.
3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja ). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2 warunków muszą spełniać łącznie.
4. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt. 2. warunków Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :
2.1. Informację o potencjale technicznym koniecznym do realizacji zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.2.1 warunków;
2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. warunków. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Załączenie referencji nie jest wymagane od Wykonawców prowadzących akcję zimową w PZD Pisz w ostatnich 3 latach.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 1.2.
6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie wymienione w pkt . 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt. 3. i 4. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W
siedzibie Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6, pok. Nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009r. godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6, pok. Nr 2 (SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- podpis nieczytelny -
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - PDF (pdf) 15 paź 2009 11:06 0,79 MB
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str. 1-2 (pdf) 15 paź 2009 11:35 0,27 MB
- Rozdział I - INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW (pdf) 15 paź 2009 11:36 0,07 MB
- Rozdział II - ZADANIE NR 1 - Formularze (doc) 15 paź 2009 11:13 0,1 MB
- Rozdział III - ZADANIE NR 2 - Formularze (doc) 15 paź 2009 11:17 0,11 MB
- Rozdział IV - ZADANIE NR 3 - Formularze (doc) 15 paź 2009 11:18 0,11 MB
- Rozdział V - ZADANIE Nr 4 - Formularze (doc) 15 paź 2009 11:20 0,1 MB
- Rozdział VI - ZADANIE NR 5 - Formularze (doc) 15 paź 2009 11:22 0,1 MB
- Rozdział VII - PROJEKT UMOWY (pdf) 15 paź 2009 13:44 0,03 MB
- Rozdział VIII - WZÓR UMOWY UŻYCZENIA (pdf) 15 paź 2009 13:45 0,02 MB
- Rozdział IX - Specyfikacje techniczne robót zimowego utrzymania dróg (pdf) 15 paź 2009 13:46 0,04 MB