Przetarg nieograniczony PZD.II.3431/17/2009
Pisz:
PZD.II.3431/17/2009 Przebudowa
drogi powiatowej Nr 1676N od dr. nr 1867 - Zalesie od km
0+350 do km 0+670
Numer
ogłoszenia: 274628 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu , ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, faks 0-87 4232422.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PZD.II.3431/17/2009 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1676N od dr. nr 1867 - Zalesie
od km 0+350 do km 0+670.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1676N od dr. nr 1867 - Zalesie od km 0+350 do km 0+670.
Zakres robót :
- wyrównania istniejącej nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej
średniej grubości 10 cm - 172,80 m3 ;
- skropienie podbudowy asfaltem - 1632 m2;
- ułożenie warstwy wiążącej grub. 6 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej - 1632 m2;
- uzupełnienie poboczy średn. 10 cm - 640 m2;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki
2. określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp:
2.1 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy musi posiadać minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku kierownika budowy;
2.2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia.
1) Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg / h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST - min. 1 jednostka. 2) Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m - min. 1 jednostka. 3) Walec stalowy gładki - min. 2 jednostki.
2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi , obejmujące bitumiczne roboty nawierzchniowe o powierzchni minimum 1500 m2 w ramach każdego zadania.
3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja ) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. 2 muszą spełniać łącznie.
4. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :
2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.2.1. warunków. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
2.2. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2. warunków. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.
2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. warunków. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa : w pkt 1.2., - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt. 1.2.
6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b) dokument wymieniony w pkt 1.2, albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W
siedzibie Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6 pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009r. godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul.Czerniewskiego 6 pok. nr 2 (SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
DYREKTOR PZD w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (pdf) 11 sie 2009 14:52 0,82 MB
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str.1-2 (pdf) 11 sie 2009 14:54 0,28 MB
- ROZDZIAŁ I - INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW (pdf) 11 sie 2009 14:54 0,08 MB
- ROZDZIAŁ II - FORMULARZ OFERTY i Formularze załączników do oferty (doc) 19 sie 2009 13:18 0,12 MB
- ROZDZIAŁ III - PROJEKT UMOWY (pdf) 11 sie 2009 14:56 0,06 MB
- ROZDZIAŁ IV - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE (rar) 11 sie 2009 14:57 0,29 MB
- ROZDZIAŁ V - PRZEDMIAR ROBÓT (doc) 19 sie 2009 13:23 0,07 MB