II Przetarg nieograniczony - Nr PZD.II.3431/ 12 / 2009
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie projektowania :
ZADANIE NR 1 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970
ZADANIE NR 2 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele od km 0+000 do km 1+854
Numer ogłoszenia: 194134 - 2009; data zamieszczenia w BZP : 16.06.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6,
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, faks 0-87 4232422.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.3431/12/2009 Usługi w zakresie projektowania :
ZADANIE NR 1 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970
ZADANIE NR 2 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele od km 0+000 do km 1+854.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie projektowania :
ZADANIE NR 1 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970
ZADANIE NR 2 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele od km 0+000 do km 1+854
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( na poszczególne zadania ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp.
2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Głównego Projektanta: a) min. liczba osób: 1 ; b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Główny Projektant powinien wykazać się kierowaniem / wykonaniem co najmniej dwóch opracowań projektowych w zakresie dróg klasy Z lub wyższej;
Główny projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym oraz pełnił rolę projektanta w myśl art.20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.).
2.2. Doświadczenie . Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej 2 dokumentacje w zakresie dróg klasy Z lub wyższej.
3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja ) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2. muszą spełniać łącznie.
4. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust.1 pkt.1)-3) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :
2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. warunków. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. warunków. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2., - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. ;
6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę .
7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W
siedzibie Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul.Czerniewskiego 6,pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6, pok. nr 2 (SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele od km 0+000 do km 1+854.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
DYREKTOR PZD w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str.1-2 (pdf) 16 cze 2009 15:01 0,32 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ I - INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW (doc) 16 cze 2009 15:02 0,11 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ II - ZADANIE NR 1 - Formularze (doc) 16 cze 2009 15:03 0,1 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ II - ZADANIE NR 2 - Formularze (doc) 16 cze 2009 15:04 0,11 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ III - PROJEKT UMOWY (doc) 16 cze 2009 15:05 0,08 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ IV - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (pdf) 23 cze 2009 11:47 1,36 MB