BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 11 /2009

Nowa strona 1

Przedmiotem zamówienia  są  usługi w zakresie projektowania :

ZADANIE NR 1 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970

ZADANIE NR 2 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele od km 0+000 do km 1+854


Numer ogłoszenia: 89273 - 2009; data zamieszczenia w BZP : 06.06.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6,

12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, faks 0-87 4232422.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.3431/11/2009 Usługi w zakresie projektowania :

 

ZADANIE NR 1 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N       od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970

 

ZADANIE NR 2 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele  od km 0+000 do km 1+854.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi   w zakresie projektowania :

ZADANIE NR 1 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970

 

ZADANIE NR 2 - Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele od km 0+000 do km 1+854

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( na poszczególne zadania ).

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:     Zakończenie: 31.08.2009.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp.

2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Głównego Projektanta: a) min. liczba     osób: 1 ;  b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Główny Projektant powinien wykazać się kierowaniem / wykonaniem co najmniej dwóch opracowań projektowych w zakresie dróg klasy Z lub wyższej;

Główny projektant będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym oraz pełnił rolę projektanta w myśl art.20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane     (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.).

2.2. Doświadczenie . Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej 2 dokumentacje w zakresie dróg klasy Z lub wyższej.              

3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja ) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2. muszą spełniać łącznie.        

4. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.   Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:

1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

1.2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.                   

 2.  Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust.1 pkt.1)-3) Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :

 2.1.    Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć                          w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. warunków.            W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi      załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.                                                                              

2.2.   Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. warunków. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.                                                

3.   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2., - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.   

4.   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5.  Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. ;  

6.  Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu  za zgodność  z oryginałem).

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę .

  7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się    o  udzielenie zamówienia:

a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;

b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;

c) dokumenty wymienione w pkt  2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul.Czerniewskiego 6,pokój nr 5.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6,          pok. nr 2 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:            nie dotyczy.

 

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:    ZADANIE NR 1.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1670N od dr. kraj. nr 58 (Pisz) - Łupki - Rybitwy - Kaliszki od km 2+228 do km 3+970.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:    ZADANIE NR 2.

·      1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1845N Chmielewo - Dziubiele od km 0+000 do km 1+854.

·      2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

·      3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.

·      4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

       DYREKTOR  PZD w Piszu

      mgr inż. Leszek Skolimowski

Data powstania: sobota, 6 cze 2009 14:58
Data opublikowania: sobota, 6 cze 2009 14:59
Data przejścia do archiwum: środa, 17 cze 2009 13:32
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1820 razy