Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 10 /2009
PZD.II.3431/ 10 /2009 Pisz, dnia: 25.05.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: PZD.II.3431/ 10 /2009
Nazwa zadania: Przebudowa ulic: 22-go Lipca, Śniardwy, Słowackiego i Krótkiej w Orzyszu.
Działając na podstawie art. 40 ust.1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
Tel.: (0 87) 423 28 07; fax : (0 87) 423 24 22
e-mail: parkwaypzd@hot.pl
strona internetowa, na której publikowane będą ogłoszenia : www.bip.powiat.pisz.pl
Godziny urzędowania : poniedziałek – piątek od 07:00 do 15:00.
2. Określenie trybu zamówienia :
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia :
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie
internetowej:
www.bip.powiat.pisz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
bezpłatnie :
- w siedzibie Zamawiającego, adres w pkt. 1), pok. Nr
5,
- pocztą, po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
4.1. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulic: 22-go Lipca, Śniardwy, Słowackiego i Krótkiej
w Orzyszu o łącznej długości 0,664 km.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym
Tom V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe.
4.2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej .
6. Termin wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 2 miesięcy od dnia
podpisania umowy.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
7.2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp:
7.2.1 Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób( wymagane uprawnienia budowlane stosowne do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania:
1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy musi posiadać minimum 1 rok
doświadczenia na stanowisku kierownika budowy;
7.2.2 Potencjał techniczny
Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia.
1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg / h zlokalizowana
w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST - min. 1 jednostka
2. Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m - min. 1 jednostka
3. Walec stalowy gładki - min. 2 jednostki
4. Walec ogumiony - min. 1 jednostka
7.2.3 Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie ulicy, obejmujące bitumiczne roboty nawierzchniowe o powierzchni minimum 3 000 m2 w ramach każdego zadania.
7.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja )
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 muszą spełniać łącznie.
7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
8. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków
8.1 Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :
8.2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
8.2.2. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.2. niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.
8.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 8.1.2.
8.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b) dokument wymieniony w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
9. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena ofertowa brutto - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 2 (SEKRETARIAT), w terminie do 16. 06. 2009r., do godziny 1000.
12. Miejsce i trmin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 5, w dniu 16.06. 2009r., o godzinie 1015.
13. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej :
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Przewidywane zamówienia uzupełniające :
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP :
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.05.2009r.
Nr ogłoszenia : 165398-2009
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- podpis nieczytelny -
- Ogłoszenie o zamówieniu - PDF (pdf) 26 maj 2009 08:00 0,97 MB
- Treść ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (pdf) 25 maj 2009 16:21 0,95 MB
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str. 1 - 2 (pdf) 25 maj 2009 16:23 0,29 MB
- SIWZ - TOM I - Rozdział 1 - INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW (pdf) 25 maj 2009 16:25 0,1 MB
- SIWZ - TOM I - Rozdział 2 - Formularz oferty i formularze załączników do oferty (doc) 25 maj 2009 16:29 0,1 MB
- SIWZ - TOM I - Rozdział 3 - Formularze dot. zdolności Wykonawcy do wykonania zamówienia (doc) 25 maj 2009 16:31 0,07 MB
- SIWZ - TOM II - PROJEKT UMOWY (pdf) 25 maj 2009 16:33 0,07 MB
- SIWZ - TOM III - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA str. 1-2 (pdf) 25 maj 2009 16:34 0,03 MB
- SIWZ - TOM III - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA (rar) 25 maj 2009 16:38 1,82 MB
- SIWZ - TOM IV - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE str. 1 - 2 (pdf) 25 maj 2009 16:41 0,02 MB
- SIWZ - TOM IV - SST od 1 do 16 (rar) 25 maj 2009 16:45 1,6 MB
- SIWZ - TOM V - PRZEDMIAR ROBÓT (pdf) 25 maj 2009 16:46 0,04 MB