Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 9 /2009
PZD.II.3431/ 9 /2009 Pisz, dnia: 22.05.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: PZD.II.3431/ 9 /2009
Nazwa zadania: Dostawa (zakup w stacji Wykonawcy) paliw płynnych i innych materiałów eksploatacyjnych
ZADANIE NR 1 - dla potrzeb pojazdów PZD w Piszu
ZADANIE NR 2 - dla potrzeb pojazdów PZD w Piszu – OD w Orzyszu
Działając na podstawie art. 40 ust.1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
Tel.: (0 87) 423 28 07; fax : (0 87) 423 24 22
e-mail: parkwaypzd@hot.pl
strona internetowa, na której publikowane będą ogłoszenia : www.bip.powiat.pisz.pl
Godziny urzędowania : poniedziałek – piątek od 07:00 do 15:00.
2. Określenie trybu zamówienia :
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia :
Specyfikacja
istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www.bip.powiat.pisz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
bezpłatnie :
- w siedzibie Zamawiającego, adres w pkt. 1), pok. Nr
5,
- pocztą, po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
4.1. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa (zakup w stacji Wykonawcy) paliw płynnych i innych materiałów
eksploatacyjnych
ZADANIE NR 1 - dla potrzeb pojazdów PZD w Piszu
ZADANIE NR 2 - dla potrzeb pojazdów PZD w Piszu – OD w Orzyszu
Zakresy ilościowe paliw ( olej napędowy , benzyna Pb-95 ) oraz inne materiały (oleje do silników, do smarowania łańcuchów pilarek, płyn do chłodnic, smar łożyskowy, filtry, żarówki, bezpieczniki itp.) zostały ujęte w formularzach cenowych, stanowiących załączniki do Rozdziału II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Paliwa muszą spełniać wymagania Polskich Norm dotyczących paliw płynnych oraz wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008r., Nr 221, poz. 1441).
CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ):
09.13.41.00-8 olej napędowy
09.13.21.00-4 benzyna bezołowiowa
09.21.11.00-2 oleje silnikowe
09.21.16.00-7 oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
4.2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
4.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( na poszczególne zadania ).
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej .
6. Termin wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w okresie 1 roku od dnia podpisania umowy - sukcesywnie, wg potrzeb.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu :
a) przy ZADANIU NR 1 - zapewnią dostawę na teren siedziby Zamawiającego lub posiadają punkt tankowania w promieniu 5 km od jego siedziby;
b) przy ZADANIU NR 2 - zapewnią dostawę na teren Obwodu Drogowego w Orzyszu (ul. Mickiewicza) lub posiadają punkt tankowania w promieniu 5 km od jego siedziby.
7.2 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja )
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 muszą spełniać łącznie.
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
8. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków
8.1 Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.1.3. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi;
8.1.4. Informację o cenach producenta paliw - z dnia 26 maja 2009r.;
8.1.5. Oświadczenie dot. punktów tankowania pojazdów;
8.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
8.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. i 8.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 8.1.2.
8.5. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
9. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena ofertowa brutto - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 2 (SEKRETARIAT), w terminie do 02. 06. 2009r., do godziny 1000.
12. Miejsce i trmin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 5, w dniu 02.06. 2009r., o godzinie 1015.
13. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej :
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Przewidywane zamówienia uzupełniające :
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP :
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.05.2009r.
Nr ogłoszenia: 162628 – 2009.
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- podpis nieczytelny -
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - PDF (pdf) 22 maj 2009 13:16 0,76 MB
- Treść ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (pdf) 22 maj 2009 13:17 0,84 MB
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str. 1 - 2 (pdf) 22 maj 2009 12:59 0,27 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ I - INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW (pdf) 22 maj 2009 13:00 0,07 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ II - ZADANIE NR 1 - Formularz oferty i formularze załączników do oferty. (doc) 22 maj 2009 13:04 0,08 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ II - ZADANIE NR 2 - Formularz oferty i formularze załączników do oferty (doc) 22 maj 2009 13:06 0,08 MB
- SIWZ - ROZDZIAŁ III - PROJEKT UMOWY (pdf) 22 maj 2009 13:08 0,03 MB