Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 8 /2009
PZD.II.3431/ 8 /2009 Pisz, dnia: 15.05.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: PZD.II.3431/ 8 /2009
Nazwa zadania: Przebudowa chodników przy ulicach : Sikorskiego, Dolnej, Krótkiej, Słonecznej, Wiśniowej i Kajki w m. Biała Piska.
Działając na podstawie art. 40 ust.1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
Tel.: (0 87) 423 28 07; fax : (0 87) 423 24 22
e-mail: parkwaypzd@hot.pl
strona internetowa, na której publikowane będą ogłoszenia : www.bip.powiat.pisz.pl
Godziny urzędowania : poniedziałek – piątek od 07:00 do 15:00.
2. Określenie trybu zamówienia :
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia :
Specyfikacja
istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www.bip.powiat.pisz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
bezpłatnie :
- w siedzibie Zamawiającego, adres w pkt. 1), pok. Nr
5,
- pocztą, po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
4.1. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy chodników przy ulicach : Sikorskiego, Dolnej, Krótkiej, Słonecznej, Wiśniowej i Kajki w m. Biała Piska.
Zakres rzeczowy robót obejmuje :
- roboty rozbiórkowe;
- wykonanie koryta i podbudowy pod chodniki i wjazdy;
- ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
- ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, szarej;
- wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, kolorowej;
- roboty wykończeniowe.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarach robót stanowiących Tom V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ) : 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.
4.2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej .
6. Termin wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do dnia 31.08.2009r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
7.2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp:
7.2.1 Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób( wymagane uprawnienia budowlane stosowne do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania:
1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy musi posiadać minimum 1 rok
doświadczenia na stanowisku kierownika budowy;
7.2.2 Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie chodników z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 3 500 m2 każdy.
7.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja )
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 muszą spełniać łącznie.
7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
8. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków
8.1 Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :
8.2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia („Potencjał kadrowy”). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. niniejszego ogłoszenia.
W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
8.2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy („Doświadczenie zawodowe”). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2., – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 8.1.2.
8.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę
9. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena ofertowa brutto - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 2 (SEKRETARIAT), w terminie do 09. 06. 2009r., do godziny 1000.
12. Miejsce i trmin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 5, w dniu 09.06. 2009r., o godzinie 1015.
13. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej :
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Przewidywane zamówienia uzupełniające :
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP :
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.05.2009r.
Nr ogłoszenia: 76279 – 2009.
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- podpis nieczytelny -
- Treść ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (pdf) 15 maj 2009 15:45 0,05 MB
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str 1-2 (pdf) 15 maj 2009 15:47 0,3 MB
- SIWZ - TOM I - Rozdział 1 - INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW (doc) 15 maj 2009 20:15 0,11 MB
- SIWZ - TOM I - Rozdział 2 - Formularz Oferty i Formularze załączników do oferty (doc) 3 cze 2009 09:27 0,28 MB
- SIWZ - TOM I - Rozdział 3 - Formularze dot.zdolności Wykonawcy do wykonania zamówienia (doc) 15 maj 2009 23:53 0,06 MB
- SIWZ - TOM II - PROJEKT UMOWY (pdf) 15 maj 2009 17:37 0,06 MB
- SIWZ - TOM III - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA str. 1 - 2 (pdf) 15 maj 2009 17:40 0,03 MB
- SIWZ - TOM III - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA (rar) 15 maj 2009 17:45 1,83 MB
- SIWZ - TOM IV - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE str. 1 - 2 (pdf) 15 maj 2009 17:46 0,03 MB
- SIWZ - TOM IV - SST Nr: od 1 do 11 (rar) 15 maj 2009 17:50 1,17 MB
- SIWZ - TOM V - PRZEDMIARY ROBÓT (rar) 15 maj 2009 17:52 0,39 MB