BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 8 /2009

Nowa strona 1

PZD.II.3431/ 8 /2009                                                                                                             Pisz, dnia:  15.05.2009r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

                                            dot.:  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Numer sprawy:  PZD.II.3431/ 8 /2009

Nazwa  zadania:       Przebudowa  chodników  przy  ulicach : Sikorskiego, Dolnej, Krótkiej,                                           Słonecznej, Wiśniowej i Kajki  w m. Biała Piska.

 

Działając na podstawie art. 40 ust.1  Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655              z późniejszymi zmianami)  Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1.   Nazwa i adres zamawiającego  : 

Powiatowy   Zarząd   Dróg  w   Piszu,  ul. Czerniewskiego  6,   12-200 Pisz

Tel.: (0 87) 423 28 07;    fax :  (0 87) 423 24 22

e-mail: parkwaypzd@hot.pl 

strona  internetowa, na której publikowane będą ogłoszenia :  www.bip.powiat.pisz.pl

Godziny  urzędowania :  poniedziałek – piątek   od  07:00  do  15:00.

 

2.  Określenie trybu zamówienia   :  

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy  Prawo zamówień publicznych.

 

3.  Adres   strony    internetowej,   na  której   zamieszczona   będzie  specyfikacja    istotnych    warunków     

zamówienia  :

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:     www.bip.powiat.pisz.pl                        
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie :
                      -   w siedzibie Zamawiającego,  adres w pkt. 1),  pok. Nr 5,

-   pocztą, po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.

 

4.  Określenie     przedmiotu     oraz    wielkości    lub   zakresu    zamówienia,     z    podaniem     informacji   o  możliwości   składania  ofert  częściowych : 

   

4.1.    Opis  przedmiotu  zamówienia :

Przedmiotem  zamówienia jest  wykonanie  przebudowy   chodników  przy  ulicach : Sikorskiego, Dolnej, Krótkiej,                                           Słonecznej, Wiśniowej i Kajki  w m. Biała Piska.

 Zakres  rzeczowy  robót  obejmuje :

- roboty rozbiórkowe;

- wykonanie koryta  i  podbudowy  pod  chodniki  i  wjazdy;

- ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;

- ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, szarej;

- wykonanie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, kolorowej;

- roboty wykończeniowe.

Szczegółowy  zakres  rzeczowy   przedmiotu  zamówienia  określony  został   w  przedmiarach  robót  stanowiących  Tom  V  Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.

CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ) : 45.23.32.22-1 Roboty  budowlane  w zakresie układania chodników                                        i asfaltowania.

4.2.   Zamawiający dopuszcza udział  podwykonawców w  realizacji  zamówienia.

4.3.    Zamawiający  nie  dopuszcza  możliwości  składania  ofert  częściowych.

5.       Informacja  o  możliwości  złożenia oferty  wariantowej :

          Zamawiający  nie dopuszcza  możliwości  złożenia  oferty  wariantowej .

 

6.       Termin  wykonania  zamówienia :

          Zamawiający  wymaga, aby  zamówienie  zostało  zrealizowane  w  terminie  do  dnia  31.08.2009r.

 

7.      Opis warunków  udziału  w  postępowaniu  oraz  opis  sposobu  dokonywania oceny  spełniania tych

         warunków:

 

7.1.      W  postępowaniu   mogą    brać   udział  Wykonawcy  niepodlegający  wykluczeniu  na  podstawie                              art. 24  ustawy  Pzp    oraz  spełniający  niżej  określone  warunki udziału  w  postępowaniu.

7.2.         Warunki  udziału  w  postępowaniu,  określone  w  oparciu  o  art. 22  ust.1 pkt 1)-3)  ustawy   Pzp:

7.2.1       Potencjał kadrowy

Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami                 odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób( wymagane uprawnienia budowlane stosowne do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą  funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania:

1)     osoba proponowana do pełnienia funkcji  Kierownika  budowy   musi  posiadać minimum   1 rok

doświadczenia na stanowisku kierownika budowy;

 

7.2.2       Doświadczenie

                Wykonawca   musi   wykazać,   że  w  okresie   ostatnich   5 lat    przed   dniem   wszczęcia  niniejszego  

postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej  2 zadania  polegające na budowie lub  przebudowie  chodników                 z kostki brukowej betonowej o powierzchni  minimum 3 500 m2 każdy.

 

 

7.3          Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  ( spółki cywilne / konsorcja )

                W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24    ust. 1  pkt 1-9  i  ust.  2 ustawy Pzp,  natomiast  warunki  określone w  pkt  7.2    muszą spełniać  łącznie.

 

7.4          Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności  wymagane dokumenty   i oświadczenia,   na zasadzie spełnia – nie spełnia.

 

8.            Dokumenty  i  oświadczenia  wymagane dla  potwierdzenia  spełniania  przez  wykonawców  warunków

 

8.1          Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:

 

8.1.1.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

 

8.1.2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

8.2.         Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2.  Wykonawcy powinni przedłożyć  następujące dokumenty :

8.2.1.      Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć                w wykonywaniu zamówienia („Potencjał kadrowy”). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. niniejszego ogłoszenia.

                W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

8.2.2.      Informację o doświadczeniu Wykonawcy („Doświadczenie zawodowe”). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszego  ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

8.3.         Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa  w pkt 8.1.2., – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym   ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

8.4.         Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

8.5.         Dokumenty, o których mowa w pkt  8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający  im dokument  określony w pkt 8.1.2.

8.6.         Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ).

                Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

8.7.         W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

                a)               oświadczenie   wymienione   w   pkt   8.1.1.  powinno  być  złożone  w  imieniu  wszystkich           Wykonawców;

b)    dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3.  i  8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;

c)    dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców  składających wspólną  ofertę

 

9.    Informacja  na  temat  wadium:    Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.

 

10.  Kryteria  oceny  ofert  i  ich  znaczenie:

Cena  ofertowa  brutto  - 100%.

 

11.  Miejsce  i  termin  składania  ofert:

Oferty  należy  składać  w  siedzibie  Zamawiającego  przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 2 (SEKRETARIAT), w  terminie  do  09. 06. 2009r., do  godziny  1000.

 

12.  Miejsce  i  trmin  otwarcia  ofert:

Otwarcie  ofert  nastąpi  w  siedzibie   Zamawiającego   przy  ulicy  Czerniewskiego 6,  w  pokoju  nr 5,                 w  dniu      09.06. 2009r.,  o  godzinie  1015.

 

 

13.  Termin  związania  ofertą :

Termin  związania  ofertą  wynosi  30  dni. 

 

14.  Informacje  o  zamiarze  zawarcia  umowy  ramowej :

Zamawiający nie przewiduje  zawarcia  umowy  ramowej.

 

15. Informacje  o  zamiarze  ustanowienia  dynamicznego  systemu  zakupów  wraz  z  adresem  strony  internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :

Zamawiający  nie  zamierza  ustanawiać  dynamicznego  systemu  zakupów.

 

16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

17. Przewidywane  zamówienia  uzupełniające :    

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

18.  Termin  zamieszczenia  ogłoszenia  o  zamówieniu  w  BZP :

Ogłoszenie  o  zamówieniu  zostało  zamieszczone  w  Biuletynie  Zamówień  Publicznych  w  dniu  15.05.2009r.

Nr  ogłoszenia: 76279 – 2009.

 

 

                                                                                                                       DYREKTOR

                                                                                                              Powiatowego  Zarządu  Dróg  w  Piszu

                                                                                                                    mgr  inż.   Leszek  Skolimowski

                                                                                                                             - podpis  nieczytelny -

 

 

 

Data powstania: piątek, 15 maj 2009 15:39
Data opublikowania: piątek, 15 maj 2009 15:41
Data przejścia do archiwum: środa, 10 cze 2009 08:02
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1855 razy