Przetarg nieograniczony - PZD.II.3431/ 7 /2009
PZD.II.3431/ 7 /2009 Pisz, dnia: 12.05.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: PZD.II.3431/ 7 /2009
Nazwa zadania: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
„ Przebudowa drogi powiatowej nr 1720N od drogi krajowej Nr 63 (Miłki) – Marcinowa Wola -
- Cierzpięty–Orzysz Etap I - od km 11+036,96 do km 20+850,00 odcinek Cierzpięty – Orzysz”.
Realizacja zamówienia objęta jest dofinansowaniem z Regionalnego
Programu Operacyjnego
Warmia i Mazury 2007 – 2013.
Działając na podstawie art. 40 ust.1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
Tel.: (0 87) 423 28 07; fax : (0 87) 423 24 22
e-mail: parkwaypzd@hot.pl
adres strony internetowej : www.bip.powiat.pisz.pl
Godziny urzędowania : poniedziałek – piątek od 07:00 do 15:00.
2. Określenie trybu zamówienia :
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia :
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona na stronie
internetowej:
www.bip.powiat.pisz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
bezpłatnie :
- w siedzibie Zamawiającego ( adres w pkt. 1), pok. Nr
5,
- pocztą, po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
4.1. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1720N od drogi krajowej nr 63 ( Miłki ) – Marcinowa Wola – Cierzpięty – Orzysz Etap I - od km 11 + 036,96 do km 20 + 850,00 odcinek Cierzpięty – Orzysz”. Obowiązki inspektora nadzoru zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Realizacja zamówienia podlega ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.).
CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ): 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego.
4.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej .
6. Termin wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 16 m-cy, tj :
- od rozpoczęcia robót ( planowany termin rozpoczęcia robót - m-c lipiec 2009r ),
- do zakończenia robót ( planowany termin zakończenia robót - 31.10. 2010r. )
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
7.2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp:
7.2.1 Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób( wymagane uprawnienia budowlane stosowne do zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania:
1) Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych - Koordynator
- wymagana 1 osoba;
- minimalne doświadczenie zawodowe: w ciągu ostatnich 3 lat nadzorował lub pełnił funkcję
kierownika budowy / kierownika robót przy budowie lub przebudowie drogi o wartości robót
brutto min. 5 mln PLN.
(wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego należy
przeliczyć wg średniego kursu NBP w miesiącu zakończenia robót).
7.2.2 Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia , tj. nadzorował minimum jedną budowę / przebudowę drogi o wartości robót brutto min. 8 mln PLN.
7.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja )
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 muszą spełniać łącznie.
7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
8. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków
8.1 Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :
8.2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia („Potencjał kadrowy”). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1.1). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
8.2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy („Doświadczenie zawodowe”). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.
8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 8.1.2.
8.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b) Dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
9. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena ofertowa brutto - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 2 (SEKRETARIAT), w terminie do 01. 06. 2009r., do godziny 1000.
12. Miejsce i trmin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 5, w dniu 01.06. 2009r., o godzinie 1015.
13. Termin związania ofertą : Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Przewidywane zamówienia uzupełniające :
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP :
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.05.2009r
Nr ogłoszenia : 143112 – 2009.
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- podpis nieczytelny -
- OGŁOSZENIE - PDF (pdf) 12 maj 2009 11:25 0,97 MB
- Treść ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (pdf) 12 maj 2009 11:27 0,98 MB
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str. 1-2 (pdf) 12 maj 2009 11:28 0,28 MB
- SIWZ - Rozdział I - Instrukcja dla Wykonawców (pdf) 12 maj 2009 10:44 0,11 MB
- SIWZ - Rozdział II - Formularz oferty i formularze załączników do oferty (pdf) 12 maj 2009 10:45 0,08 MB
- SIWZ - Rozdział II - Formularz oferty i formularze załączników do oferty - Word (doc) 13 maj 2009 09:52 0,1 MB
- SIWZ - Rozdział III - Projekt umowy (pdf) 12 maj 2009 10:46 0,05 MB
- SIWZ - Rozdział IV - Opis przedmiotu zamówienia (pdf) 12 maj 2009 10:47 0,07 MB
- SIWZ - Rozdział V - Przedmiar robót określający zakres zadania (pdf) 12 maj 2009 10:49 0,09 MB