Przetarg nieograniczony PZD.II.3431/ 6 /2009
PZD.II.3431/ 6 /2009 Pisz, dnia: 27.04.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Numer sprawy: PZD.II.3431/ 6 /2009
Nazwa zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1720N
od drogi krajowej Nr 63 ( Miłki ) – Marcinowa Wola – Cierzpięty
– Orzysz Etap I - od km 11 + 036,96 do km 20 +
850,00 odcinek Cierzpięty – Orzysz.
Realizacja zamówienia objęta jest dofinansowaniem z Regionalnego
Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 – 2013.
Działając na podstawie art. 40 ust.1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami) Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz
Tel.: (0 87) 423 28 07; fax : (0 87) 423 24 22
e-mail: parkwaypzd@hot.pl
strona internetowa, na której publikowane będą ogłoszenia : www.bip.powiat.pisz.pl
Godziny urzędowania : poniedziałek – piątek od 07:00 do 15:00.
2. Określenie trybu zamówienia :
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia :
Specyfikacja
istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej:
www.bip.powiat.pisz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
bezpłatnie :
- w siedzibie Zamawiającego, adres w pkt. 1), pok. Nr
5,
- pocztą, po przesłaniu pisemnej prośby na adres Zamawiającego.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
4.1. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1720N od drogi krajowej nr 63 ( Miłki ) – Marcinowa Wola – Cierzpięty – Orzysz Etap I - od km 11 + 036,96 do km 20 + 850,00 odcinek Cierzpięty – Orzysz.
Zakres rzeczowy robót obejmuje :
- roboty przygotowawcze;
- roboty ziemne;
- wykonanie podbudowy;
- wyrównanie istniejącej nawierzchni;
- wykonanie nawierzchni (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna);
- odwodnienie;
- zjazdy na drogi boczne;
- elementy ulic (krawężniki, chodniki, obrzeża, wjazdy);
- elementy bezpieczeństwa ruchu (bariery ochronne);
- roboty wykończeniowe;
- oznakowanie pionowe.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym Tom V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
CPV ( Wspólny Słownik Zamówień ): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe.
4.2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
4.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej :
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej .
6. Termin wykonania zamówienia :
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do dnia 31.10.2010r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
7.2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp:
7.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy
Wykonawca musi wykazać :
1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe ( na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów , towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż 20 mln PLN.
2) posiadanie środków finansowych i / lub zdolności kredytowej w wysokości
nie mniejszej niż 4 mln PLN.
7.2.2 Potencjał kadrowy
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób( wymagane uprawnienia budowlane stosowne do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania:
1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy musi posiadać minimum 2 lata
doświadczenia na stanowisku kierownika budowy;
7.2.3 Potencjał techniczny
Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi narzędziami i urządzeniami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia.
1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności minimum 100 Mg / h zlokalizowana
w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST - min. 1 jednostka
2. Układarka do mas bitumicznych szerokości minimum 4 m - min. 1 jednostka
3. Walec stalowy gładki - min. 2 jednostki
4. Walec ogumiony - min. 1 jednostka
7.2.4 Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie drogi klasy co najmniej L, obejmujące bitumiczne roboty nawierzchniowe o powierzchni minimum 40 000 m2 w ramach każdego zadania.
7.3 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja )
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 muszą spełniać łącznie.
7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
8. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków
8.1 Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty :
8.2.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego – inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1.1) .
8.2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1.2) . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia („Potencjał kadrowy”). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2.1). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
8.2.4. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca („Potencjał techniczny”) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.3. niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń.
8.2.5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy („Doświadczenie zawodowe”). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa :
1) w pkt 8.1.2., 8.1.4. i 8.1.5. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) w pkt 8.1.3. – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. – 8.1.5.
8.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2.- 8.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę;
c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 100 000,00 PLN
Słownie : sto tysięcy złotych 00/100.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena ofertowa brutto - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 2 (SEKRETARIAT), w terminie do 25. 05. 2009r., do godziny 1000.
12. Miejsce i trmin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Czerniewskiego 6, w pokoju nr 5, w dniu 25.05. 2009r., o godzinie 1015.
13. Termin związania ofertą :
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej :
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów :
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Przewidywane zamówienia uzupełniające :
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP :
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.04.2009r
Nr ogłoszenia : 122846 – 2009 ;
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- podpis nieczytelny -
- OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - PDF (pdf) 27 kwi 2009 15:05 1,29 MB
- TREŚĆ OGŁOSZENIA W Biuletynie Zamówień Publicznych (pdf) 27 kwi 2009 15:09 1,34 MB
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA str. 1-2 (pdf) 27 kwi 2009 15:11 0,3 MB
- TOM I - Rozdział 1 - INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW (pdf) 27 kwi 2009 15:13 0,11 MB
- TOM I - Rozdział 2 - Formularz Oferty i formularze załączników do oferty (pdf) 27 kwi 2009 15:15 0,09 MB
- TOM I - Rozdział 3 - Formularze dot. zdolności Wykonawcy do wykonania zamówienia (pdf) 27 kwi 2009 15:17 0,07 MB
- TOM II - PROJEKT UMOWY (pdf) 27 kwi 2009 15:19 0,08 MB
- TOM III - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA str 1-2 (pdf) 27 kwi 2009 15:21 0,04 MB
- Część opisowa - 1 (pdf) 27 kwi 2009 15:27 7,69 MB
- Część opisowa - 2 (pdf) 27 kwi 2009 15:30 4,08 MB
- Część opisowa - 3 (pdf) 27 kwi 2009 15:32 0,91 MB
- Część opisowa - 4 (pdf) 27 kwi 2009 15:33 0,87 MB
- Plan sytuacyjny - 1 (pdf) 27 kwi 2009 15:41 1,66 MB
- Plan sytuacyjny - 2 (rar) 28 kwi 2009 10:04 4,17 MB
- Profil podłużny (pdf) 27 kwi 2009 15:47 9,17 MB
- Przekroje normalne (pdf) 28 kwi 2009 14:57 3,68 MB
- przekroje poprzeczne (pdf) 27 kwi 2009 16:07 10,19 MB
- - organizacja ruchu - wykaz znaków (doc) 29 kwi 2009 16:45 0,08 MB
- TOM IV - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH str. 1-3 (pdf) 28 kwi 2009 13:50 0,46 MB
- SST - od nr 1 do 23 (rar) 28 kwi 2009 13:54 1,58 MB
- TOM V - PRZEDMIAR ROBÓT (pdf) 27 kwi 2009 16:09 0,08 MB