Zmiana organizacji ruchu
Zmiana organizacji ruchu
ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU
Miejsce złożenia dokumentów:
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu ul.Czerniewskiego 6
Wymagane dokumenty:
1. Podanie
2. Projekt organizacji ruchu zawierający:
- plan orientacyjny w skali 1:25000 lub 1:50000 z zaznaczeniem drogi lub
dróg których dotyczy
- plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem istniejącej i projek-
towanej organizacji ruchu, w uzasadnionych przypadkach organ zarządzający
ruchem może dopuścić szkic bez skali,
- opis techniczny zawierający charakterystykę drogi i warunki ruchu
- uzasadnienie wprowadzenia lub zmiany organizacji ruchu
- termin wprowadzenia, a w czasowej organizacji ruchu także termin przywróce-
nia do stanu pierwotnego
3. Projekt organizacji ruchu powinien być zaopiniowany przez Wydział Ruchu
Drogowego Komendy Powiatowej policji w Piszu, zatwierdzony przez
Zarządzającego Ruchem - z upoważnienia Starosty Powiatu Pisz - mgr inz. –
Leszek Skolimowski - Dyrektora PZD w Piszu.
4. Projekt organizacji ruchu należy złożyć w dwóch egzemplarzach
Gdzie odebrać formularz:
Sprawę rozpatruję się na podstawie pisemnego podania
Opłaty:
Oplata skarbowa przy składaniu wniosku w wysokości 5 zł. za podanie oraz 0,50 zł
na każdy załącznik w znaczkach skarbowych
Termin i sposób załatwienia sprawy;
Sprawy rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, zgodnie z Ustawa Kodeksu Postępowania
Administracyjnego Ustawa z dnia 14 czerwca 1980r /t.j. Dz.U. z 2000r. nr 98 poz.1071
Art. 35 ze zmianami/.
Podstawa prawna:
1. Rozporządzenie Ministra oraz Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia
10 pażdziernika 2000r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania
ruchem na drogach /dz.U. nr 90 poz. 1006/.
2. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym /Dz.U. z 1997
Nr 98 poz. 602 ze zmianami/.
3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji
z dnia 31 lipca 2002 w sprawie znaków i sygnałów drogowych / Dz.U. Nr 170
poz. 1393/.