K O M U N I K A T
W związku z obowiązującym od dnia 3 listopada Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020r, realizowane będą zadania niezbędne do pomocy dla obywateli oraz inne zadania wynikające z tych przepisów i potrzeb urzędu.
Wprowadza się następujące ograniczenia od dnia 3 listopada 2020r. :
- wnioski i pisma w sprawie uzgodnień, zajęć pasa drogowego lub innych sprawach można przesyłać pocztą listownie ,pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pzd.pisz.pl lub poprzez e-puap na skrzynkę PZD Pisz;
- wgląd do akt postępowań administracyjnych zostaje ograniczony. Osoby które chcą przed wydaniem decyzji uzyskać wgląd do akt ,proszone są o takim zamiarze powiadomić PZD w Piszu drogą telefoniczną lub elektroniczną. W takich przypadkach wydanie decyzji zostanie wstrzymane do czasu umożliwienia wglądu do akt;
- w sytuacjach wymagających kontaktu bezpośredniego z pracownikami Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu, dopuszcza się obsługę interesanta po uprzednim kontakcie telefonicznym i uzgodnieniu terminu i godziny wizyty.
Wizyta może odbyć się przy zachowaniu reżimu sanitarnego ,w maseczce z zakrytymi ustami i nosem oraz dezynfekcji rąk płynem wystawionym w punkcje obsługi interesanta;
- obsługa odbywa się w godzinach 8:00-14:00 na specjalnym wyznaczonym stanowisku;
- we wszystkich sprawach urzędowych prosimy kontaktować się w w/w godzinach pod numerem 87-423-28-07 lub fax 87-423-24-22. Pracownicy pokierują Państwa do pracowników merytorycznych z którymi zostaną ustalone zasady i terminy dalszego etapu realizacji zgłoszonej sprawy.
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy i apelujemy o wyrozumiałość spowodowaną zaistniałą sytuacją
Dyrektor PZD w Piszu
Leszek Skolimowski