BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony PZD.II.3431/ 4 / 2009

Nowa strona 1

Pisz: PZD.II.3441/ 4 /2009 ZADANIE NR 1 - Dostawa emulsji asfaltowej z przepompowaniem do zbiornika ustawionego na wys. ca 3 m ZADANIE NR 2 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej , na zimno
Numer ogłoszenia: 46941 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu , ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, faks 0-87 4232422.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=145

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.3441/ 4 /2009 ZADANIE NR 1 - Dostawa emulsji asfaltowej z przepompowaniem do zbiornika ustawionego na wys. ca 3 m ZADANIE NR 2 - Dostawa mieszanki mineralno - bitumicznej , na zimno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Dostawa 150 ton emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej do wykonywania remontów cząstkowych z przepompowaniem do zbiornika ustawionego na wys. ca 3 m ZADANIE NR 2 - Dostawa 20 ton mieszanki mineralno - bitumicznej, na zimno, workowanej , do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od - 20oC do 40oC..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art.24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej , na zasadzie spełnia - nie spełnia..

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa : w punkcie III.2)B) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2)C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E) Dokumenty, o których mowa w pkt III.2)C) i pkt III.2)D) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2)B) F) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. G) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.2)A) niniejszego ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt III.2)B) albo odpowiadające im określone w pkt III.2)C) i III.2)D), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6 pokój nr 2 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 150 ton emulsji asfaltowej, kationowej, szybkorozpadowej do wykonywania remontów cząstkowych z przepompowaniem do zbiornika ustawionego na wys. ca 3 m.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 ton mieszanki mineralno - bitumicznej, , na zimno, workowanej , do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od - 20oC do 40oC..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

·         4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

 

Data powstania: piątek, 6 mar 2009 14:59
Data opublikowania: piątek, 6 mar 2009 15:05
Data przejścia do archiwum: środa, 18 mar 2009 08:23
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1702 razy