Przetarg nieograniczony - PZD.II.342/ 35 /2008
PZD.II.342/
35 / 2008 - zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym
2008/2009
Numer ogłoszenia: 232926 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu , ul. Czerniewskiego 6,
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, fax. 0-87 4232422.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.342/ 35 / 2008 - zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009
ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Orzysz
ZADANIE NR 2 - odśnieżanie sprzętem ciężkim na terenie powiatu .
Wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie zgodnie z poleceniami osoby koordynującej akcję zimowego utrzymania - pracownika PZD w Piszu.
Zamówienie obejmuje :
- Odśnieżanie dróg i ulic.
- Zwalczanie śliskości nawierzchni dróg.
- Zapewnienie dyspozycyjności pracowników oferenta odpowiedzialnych za wykonanie usługi, w czasie nie
dłuższym niż 1 godz. od chwili otrzymania informacji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp
2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonywał zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia / zimowe utrzymanie dróg / b) Wykonawca wykaże , że posiada w pełni sprawne jednostki sprzętowo - transportowe niezbędne do wykonania zadania / własne lub dzierżawione / wymienione w formularzu cenowym : 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia)..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
3. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia ;
4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo - transportowych jakimi dysponuje Wykonawca wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych;
5. Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat wraz z referencjami od Zamawiających / załączenie referencji nie jest wymagane od Wykonawców prowadzących akcję zimową w PZD Pisz w ostatnich 3 latach./ ;
6. Wykaz podwykonawców .
· SEKCJA IV: PROCEDURA
· IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w
siedzibie Zamawiającego 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
DYREKTOR PZD w PISZU
mgr inż. Leszek Skolimowski
- R. I - Instrukcja dla Wykonawców (doc) 15 paź 2008 09:52 0,09 MB
- R. II - ZADANIE Nr 1 - formularze (doc) 15 paź 2008 09:53 0,11 MB
- R. III - ZADANIE Nr 2 - formularze (doc) 15 paź 2008 09:54 0,1 MB
- R. IV - Projekt umowy (doc) 15 paź 2008 09:56 0,05 MB
- R. V - wzór umowy użyczenia (doc) 15 paź 2008 09:57 0,03 MB
- R. VI - Specyfikacje techniczne robót ZUD (doc) 15 paź 2008 09:59 0,05 MB