OGŁOSZENIE o naborze
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO
DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
W PISZU
Starosta Piski informuje o wolnym stanowisku kierowniczym i ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu.
I. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba, która:
1) jest obywatelem polskim,
2) ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
4) nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) posiada wykształcenie wyższe,
7) posiada 5 letni staż pracy, w tym:
a) co najmniej 2-letni staż pracy na:
Ø stanowiskach urzędniczych w urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego, lub
Ø w służbie cywilnej,
Ø w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
Ø w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
Ø kierowniczych stanowiskach państwowych,
b) co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej.
8) posiada specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej.
II. Wymagania dodatkowe
1) znajomość obsługi komputera.
2) umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 12.03.2004r. o pomocy społecznej (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 115, poz. 728) oraz zadań wynikających z ustawy z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (j.t. Dz. U. Nr 14, poz. 92),
2) współdziałanie z organami rządowej administracji ogólnej,
3) współdziałanie z organami samorządowymi oraz z innymi jednostkami realizującymi zadania pomocy społecznej na terenie powiatu,
4) opracowywanie programów i planów działania w zakresie zadań należącym do jednostki,
5) przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań,
6) nadzorowanie i zapewnienie właściwej organizacji pracy jednostki.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) list motywacyjny,
b) CV [życiorys],
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie /kserokopia dyplomu ukończenia studiów/,
d) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach,
f) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska,
g) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
j) opinia z poprzedniego miejsca pracy.
V. Termin i miejsce składania ofert:
Dokumenty, o których mowa w pkt IV ogłoszenia należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Piszu, Plac Daszyńskiego 7, pokój nr 17, w dni robocze, w godzinach urzędowania, w nieprzekraczalnym terminie do 22 września 2008 roku do godziny 1500 . Dokumenty te nadesłane mogą być przesyłką listową (poleconą) na adres Starostwa [12 – 200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7] , nadaną nie później niż w ostatnim dniu wyznaczonym na składanie dokumentów z dopiskiem na kopercie („PCPR – nabór”). Dokumenty nadane później nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Piszu www.bip.powiat.pisz.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Starostwa.
|
Starosta Piski |
Pisz, dnia 8 września 2008r.