Zaproszenie do złożenia oferty - PZD.II.342/ 25 /2008
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu
w wartości szacunkowej poniżej 14000 euro (netto)
Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu zaprasza do złożenia oferty
na wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1646 N
od dr.kr. Nr 58 ( Ruciane N.) – Wejsuny – Głodowo od km 10+215 do km 12+000
- odc. Końcewo – Głodowo.
CPV - 74232000 - 4
Szczegółowy zakres prac został ujęty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 1.
1. Termin wykonania zamówienia - do dnia 10.12.2008r.
2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
2.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
3. Ofertę należy złożyć w siedzibie PZD w Piszu - ul. Czerniewskiego 6, pok. nr 5
w terminie do dnia 08.09.2008r. do godz. 10oo , na formularzu stanowiącym zał. Nr 2
4. Do oferty należy załączyć :
4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do instrukcji;
4.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
4.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami
stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane przepisami Prawa Budowlanego
uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zaświadczenia z
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające ich przynależność do Izby.
na formularzu stanowiącym załącznik do instrukcji nr 4 ;
4.4. Wykaz min. 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 ;
Dokumenty składane w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy .
5. Termin związania ofertą – 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
6. Zaproszenie wraz z załącznikami w wersji papierowej można odebrać w PZD w Piszu, pok. nr 5
7. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - mgr inż. Paweł Wysocki - tel. (0-87) 423 28 07 w. 25
- w sprawach proceduralnych - Lucyna Elżbieta Balicka - tel. (0-87) 423 28 07 w. 27
Po dokonaniu wyboru oferty - wybrany Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony
o miejscu i terminie podpisania umowy. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 6.
Dyrektor PZD w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (doc) 28 sie 2008 14:15 0,04 MB
- Załącznik Nr 2 - Formularz oferty (doc) 28 sie 2008 14:17 0,04 MB
- Załączniki Nr : 3,4,5 (doc) 28 sie 2008 14:18 0,06 MB
- Załącznik Nr 6 - Projekt umowy (doc) 28 sie 2008 14:19 0,05 MB