Przetarg nieograniczony - PZD.II.342/ 22 / 2008
PZD.II.342/22/2008 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1875 N Kumielsk - Cwaliny od
km 0+350 do km 0+660
Numer ogłoszenia w BZP : 170309 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, fax 0-87 4232422.
· Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=145
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.342/22/2008 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1875 N Kumielsk - Cwaliny od km 0+350 do km 0+660.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1875N Kumielsk - Cwaliny od km 0+350 do km 0+660 ( km rob.: 0+000 - 0+310 )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
· a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczenie i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone Kierownik budowy - min. 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych robót, min. 2 lata jako kierownik budowy podobnych robót /wymagane uprawnienia o specjalności drogowej /. b ) Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości netto nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a ) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia , a także złożyć wymagane dokumenty. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia ) .
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.) 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. Wykaz personelu kierowniczego Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia ( wraz z kopią uprawnień budowlanych i dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy . 5. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty zostały wykonane należycie. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje Wykonawca . 7. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6 pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6 , pok.nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
DYREKTOR PZD w Piszu
mgr inż. Leszek Skolimowski
- R. I - Instrukcja dla Wykonawców z załącznikami (doc) 24 lip 2008 12:35 0,17 MB
- R II - Formularz oferty (doc) 24 lip 2008 12:35 0,04 MB
- R III - Formularz cenowy (doc) 24 lip 2008 12:38 0,08 MB
- R IV - Przedmiar robót (doc) 24 lip 2008 12:39 0,08 MB
- R V - Projekt umowy (doc) 24 lip 2008 12:42 0,07 MB
- R VI - SST D-00.00.00 (pdf) 24 lip 2008 13:31 0,16 MB
- D-04.01.01 (pdf) 24 lip 2008 13:33 0,09 MB
- D-04.03.01 (pdf) 24 lip 2008 13:34 0,09 MB
- D-04.04.00 (pdf) 24 lip 2008 13:36 0,15 MB
- 08.01.01 (pdf) 24 lip 2008 13:43 0,11 MB
- D-08.02.02 (pdf) 24 lip 2008 13:46 0,09 MB
- D- 08.03.01 (pdf) 24 lip 2008 13:47 0,09 MB
- D-05.03.26a (pdf) 24 lip 2008 13:49 0,14 MB
- D-01.01.01 (pdf) 24 lip 2008 13:52 0,08 MB
- D-04.05.01 (pdf) 24 lip 2008 13:59 0,12 MB
- D-05.03.05 (pdf) 24 lip 2008 14:00 0,25 MB
- R VII - RYSUNKI - plan sytuacyjny (pdf) 24 lip 2008 14:10 0,51 MB
- - profil podłużny (pdf) 24 lip 2008 14:10 0,06 MB
- - przekrój normalny 1 (pdf) 24 lip 2008 14:11 0,05 MB
- - przekrój normalny2 (pdf) 24 lip 2008 14:12 0,05 MB