Przetarg nieograniczony PZD.II.342/ 5 /2008
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 )
1. Przedmiot zamówienia :
ZADANIE NR 1 - Dostawa 20 ton mieszanki mineralno – bitumicznej,
średnioziarnistej „ na zimno” / workowanej /
do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych,
w temp. od - 20oC do 40oC.
ZADANIE NR 2 - Dostawa 130 ton emulsji asfaltowej, kationowej,
szybkorozpadowej do wykonywania remontów cząstkowych
z przepompowaniem do zbiornika ustawionego
na wys.2,5 m
CPV - 28813700 - 1
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych / na poszczególne zadania /.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia : 1 rok od dnia podpisania umowy – sukcesywnie –
- wg potrzeb PZD Pisz / partiami po ca 10 ton /
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
6.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
6.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – niespełnia ”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one
spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ,
a także złożyć wymagane dokumenty.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy winni
przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
7.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,
7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
7.3 Wykaz personelu kierowniczego Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia;
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 10.03. 2008r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.03. 2008r o godz. 1010.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
Lucyna Elżbieta Balicka - tel. (0-87) 423 28 07
17. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.02.2008r
pod numerem : 40765-2008.
- R. I - Instrukcja dla Wykonawców z załącznikami (doc) 28 lut 2008 13:26 0,31 MB
- R II - Formularze ofert (doc) 28 lut 2008 13:28 0,12 MB
- R III - Formularze cenowe (doc) 28 lut 2008 13:29 0,15 MB
- R IV - Projekt umowy (doc) 28 lut 2008 13:30 0,11 MB