Przetarg nieograniczony PZD.II.342/3/2008
Dostawa remontera
do remontów nawierzchni drogowych z funkcją piaskarki do zimowego utrzymania
dróg
Numer ogłoszenia w BZP : 36694 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, fax 0-87 4232422.
· Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=145
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.342-3-2008 Dostawa remontera do remontów nawierzchni drogowych z funkcją piaskarki do zimowego utrzymania dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa remontera do remontów nawierzchni drogowych z funkcją piaskarki do zimowego utrzymania dróg spełniającego następujące minimalne wymagania ogólne i techniczne: - remonter fabrycznie nowy; - urządzenie przystosowane do postawienia na skrzyni wywrotnej samochodu ciężarowego o ładowności 14 ton, wymiary skrzyni ładunkowej 4,5 mx2,5mx0,8 m (możliwość demontażu burt skrzyni) ; - własny napęd silnikiem wysokoprężnym; - napęd hydrauliczny ślimaka do podawania materiału, dmuchawy i pompy emulsji z płynną regulacją obrotów; - układ hydrauliczny wyposażony w zbiornik oleju; - układ hydrauliczny wyposażony w filtr; - układ chłodzenia oleju hydraulicznego; - dwukomorowy zbiornik grysu ( podział stały ½ + ½ )o pojemności min. 4 m3; - głowica robocza umożliwiająca: nadmuch tylko sprężonego powietrza, natrysk tylko emulsji, podawanie grysu otoczonego emulsją, podawanie tylko grysu; - głowica robocza umieszczona na ramieniu przegubowym ze wspomaganiem pneumatycznym umieszczonym z tyłu umożliwiającym pracę w promieniu min. 4 m; - panel sterowania funkcjami roboczymi z miejsca obsługi remontera; - tylny rozrzutnik kruszywa do zimowego utrzymania dróg, ze sterowaniem w kabinie kierowcy; - zbiornik na emulsję napełniany od góry o pojemności min. 1000 l; - podgrzewanie emulsji palnikiem gazowym (propan - butan); - ręczny palnik gazowy; - wskaźnik poziomu emulsji; - wskaźnik temperatury emulsji; - izolacja zbiornika emulsji min 50 mm z pokryciem blachą aluminiową; - dmuchawa powietrza o wydajności min. 7,5 m3/min ; - pompa zębata emulsji; - wskaźnik ciśnienia podawanej emulsji; - zbiornik na wodę o pojemności min. 300 l; - demontowane zadaszenie zbiornika kruszywa; - sita ochronne na zbiorniku kruszywa; - podpory odstawcze remontera z regulacją wysokości; - oświetlenie ostrzegawcze ( strzałka L + P, krzyż) ; - rękojmia minimum 12 miesięcy , - gwarancja minimum 12 miesięcy, - serwis gwarancyjny oraz świadczenia z tytułu rękojmi wykonywane w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie dostawcy znajdującym się w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego, nieodpłatnie w okresie gwarancji oraz rękojmi - do trzech dni roboczych po zgłoszeniu, - dojazd do siedziby Zamawiającego w okresie trwania gwarancji oraz rękojmi na koszt Wykonawcy (dotyczy serwisu gwarancyjnego oraz świadczeń z tytułu rękojmi wykonywanych w siedzibie Zamawiającego), - katalog części zamiennych w języku polskim, - instrukcja obsługi i serwisu w języku polskim, Wykonawca w trakcie przekazania remontera drogowego dokona jego montażu na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie , celem sprawdzenia jego zgodności ze złożoną ofertą i SIWZ oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.11.00-8, 29.82.11.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ, a także złożyć wymagane dokumenty. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia ) .
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego , 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6, pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- SIWZ (doc) 22 lut 2008 12:57 0,4 MB