BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony PZD.II.342/ 2 / 2008

Nowa strona 1

 Dostawa samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia w  BZP : 34925 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232807, fax 0-87 4232422.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=145

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD.II.342/2/2008 Dostawa samochodu ciężarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa samochodu ciężarowego - samowyładowczego , skrzyniowego z opuszczanymi burtami, z wywrotem na trzy strony. ( fabrycznie nowy, nieużywany ) , który powinien spełniać poniższe parametry : 1. Rok produkcji - 2007 lub 2008 ; 2. Liczba miejsc w kabinie - min. 2 ; 3. Układ jezdny - 6x6 lub 6x4 ; 4. Liczba osi - min. 3 ; 5. Ładowność - min. 14 ton, max.20 ton; 6. Model silnika - TURBO diesel ; 7. Typ silnika - wysokoprężny, turbodoładowanie; 8. Skrzynia biegów - sterowana manualnie; 9. Układ hamulcowy - z ABS; 10. Układ kierowniczy - ze wspomaganiem ; 11. Minimalne wymiary skrzyni ładunkowej (mm)- 4500 x 2500 x 800 ; 12. W wyposażeniu samochodu : - wyłącznik masy; - lampy halogenowe-przeciwmgielne ( przód i tył ); - pasy bezpieczeństwa ; - gaśnica ; - podnośnik ; - zestaw pierwszej pomocy ( apteczka) ; - błotniki na koła z chlapaczami, - zaczep przedni i tylny, - komplet kluczy - trójkąt ostrzegawczy - radio 13. Gwarancja - nie krótsza niż 12 m-cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00-4, 34.14.10.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp 2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie niniejszego zamówienia; 2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ, a także złożyć wymagane dokumenty. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia / nie spełnia ) .

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.) 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia ; 4. Specyfikację techniczną samochodu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego , 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6, pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 20 lut 2008 13:51
Data opublikowania: środa, 20 lut 2008 13:58
Data przejścia do archiwum: piątek, 29 lut 2008 11:36
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1797 razy