BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony PZD.II.342/23/2007

zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych
Nowa strona 1

 

                                          POWIATOWY  ZARZĄD  DRÓG  W   PISZU

                                                  UL.  CZERNIEWSKIEGO  6

                                                                  12-200  PISZ

 

        telefon :   (0-87) 423-28-07       fax :  (0-87) 423-24-22       e-mail :  parkwaypzd@hot.pl

 

                                                                          

rozpoczął  procedurę  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  w  trybie przetargu  nieograniczonego  poniżej  5 278 000 euro, na  podstawie   art. 39 ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r  Nr 164, poz.1163 ; ost.zm. Dz.U.z 2007 Nr 82, poz.560)

 

1.   Przedmiot  zamówienia :  

Przedmiotem zamówienia jest : zimowe  utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie

      powiatu piskiego w sezonie zimowym  2007/2008.

                                  ZADANIE  NR  1  -  na terenie gminy Pisz

                                  ZADANIE  NR  2  -  na terenie gminy Orzysz

                                  ZADANIE  NR  3  -  na terenie gminy Biała Piska

                                  ZADANIE  NR  4  -  na terenie gminy Ruciane Nida

                                  ZADANIE  NR  5  -  odśnieżanie sprzętem ciężkim na terenie powiatu

       Dopuszcza się składanie ofert częściowych /  na poszczególne zadania  /.

     CPV   -  90212000-6,  90213000-3

2Strona  internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

     www.bip.powiat.pisz.pl 

     Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego

     lub za zaliczeniem pocztowym. 

3Zamawiający  nie  dopuszcza   składania  ofert   wariantowych.

4Termin  realizacji  zamówienia  :   od  dnia podpisania umowy  do  30.04.2008r.

      5.  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :

    5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24

            ust. 1 i  ust. 2 ustawy pzp  

    5.2. Spełniają  warunki  określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3  ustawy pzp

          5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

                   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

          5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym  

                   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;

a)      Wykonawca  musi  wykazać, że w  okresie  ostatnich  3  lat  przed dniem        

      wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej    

      jest krótszy – w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca 

      wykonywał zadania  o  charakterze  i  złożoności  porównywalnej  z  zakresem  

      zamówienia  / zimowe  utrzymanie dróg /

b)      Wykonawca  wykaże , że posiada  w  pełni  sprawne jednostki  sprzętowo - transportowe  niezbędne do wykonania  zadania  / własne lub dzierżawione /   wymienione  w  formularzu  cenowym .

 

          5.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;

 

            

6.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu

     potwierdzenia  spełnienia  tych warunków :

     Dla potwierdzenia spełnienia warunków  udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione  dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność  z oryginałem.)

        1.   Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  ;

 2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

       działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   

       zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż

       6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;                      

3.  Wykaz  pracowników  odpowiedzialnych za realizację zamówienia  ;

4.   Wykaz  niezbędnych  do wykonania  zamówienia  jednostek  sprzętowo - transportowych  

   jakimi  dysponuje  Wykonawca  wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych.

5.       Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu   

      ostatnich 3 lat wraz z referencjami  od Zamawiających

                 / załączenie referencji  nie jest wymagane  od  Wykonawców  prowadzących akcję 

                 zimową  w PZD Pisz  w ostatnich  3 latach./ ;

6.  Wykaz podwykonawców ;

                        

     Ocena spełnienia  w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia-niespełnia”,

     w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

 

7.  Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.

8.  Kryteria  oceny  ofert:              -  cena  brutto   -  100 %

9Oferty należy składać do dnia  29.10. 2007r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 5.

10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie  Zamawiającego  w  dniu  29.10. 2007r  o  godz. 1010.

11. Termin  związania  ofertą  wynosi  30 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

15. Osobą upoważnioną  do kontaktowania się z Wykonawcami  jest :     

      -   Lucyna Elżbieta Balicka  -   tel. (0-87) 423 28 07   w. 27

16. Ogłoszenie zostało opublikowane w  Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.10.2007r

      pod  numerem  :  200404-2007.

 

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 19 paź 2007 15:15
Data opublikowania: piątek, 19 paź 2007 15:17
Data przejścia do archiwum: wtorek, 30 paź 2007 11:43
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1778 razy