Przetarg nieograniczony PZD.II.342/ 17 / 2007
STAROSTWO POWIATOWE - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5 278 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r Nr 164, poz.1163 ; ost.zm. Dz.U.z 2007 Nr 82, poz.560)
1. Przedmiot zamówienia : Przebudowa ulicy Krzywej w Piszu
od km 0+100 do km 0+316
CPV - 45233140-2
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia : w ciągu 2 m-cy od dnia podpisania umowy.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp
5.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp
5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami
odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone.
Kierownik budowy - min. 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych robót , w tym
min. 2 lata jako kierownik budowy /wymagane uprawnienia o specjalności drogowej /
b ) Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy –
w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 3
zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia
o wartości netto(bez podatku VAT) nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty.
5.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
a ) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot
zamówienia.
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt.5.1 i 5.2.1 ,
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie
poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert .
Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 5.2.2. -
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
1. Wykaz personelu kierowniczego Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia
( wraz z kopią uprawnień budowlanych i dokumentem potwierdzającym przynależność do
Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika
budowy .
2. Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu
ostatnich 5 lat wraz z referencjami ( kopie referencji potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) .
Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 5.2.3. -
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-niespełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
9. Oferty należy składać do dnia 06. 08. 2007r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 06.08. 2007r o godz. 1010.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
- Lucyna Elżbieta Balicka - tel. (0-87) 423 28 07 w. 27
16. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.07.2007r
pod numerem : 117385 – 2007.
- R I - Instrukcja dla Wykonawców z załącznikami (doc) 12 lip 2007 11:21 0,31 MB
- R II - Formularz oferty (doc) 12 lip 2007 11:21 0,05 MB
- R III - Formularz cenowy (doc) 12 lip 2007 11:22 0,18 MB
- R IV - Przedmiar robót (doc) 12 lip 2007 11:24 0,18 MB
- R V - Projekt umowy (doc) 12 lip 2007 11:24 0,11 MB
- R VI - SST (doc) 12 lip 2007 11:26 0,29 MB