Przetarg nieograniczony PZD.II.342/16/2007
PZD.II.342/ 16 / 2007
STAROSTWO POWIATOWE - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 137 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r Nr 164, poz.1163 ; ost.zm. Dz.U.z 2007 Nr 82, poz.560)
1. Przedmiot zamówienia :
ZADANIE NR 1 - Wykonanie dokumentacji technicznej ( wraz z odwodnieniem pasa
drogowego ) na przebudowę ulic : 22-go Lipca , Śniardwy,
Słowackiego, Krótkiej w mieście Orzysz .
Łączna długość ulic - 0,780 km
ZADANIE NR 2 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę ( wraz
z odwodnieniem pasa drogowego ) ulicy Mazurskiej w mieście Orzysz.
Długość ulicy - 1,208 km
CPV - 74232000 - 4
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( na poszczególne zadania ).
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia : do 30 listopada 2007r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
6.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
6.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – niespełnia ”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy winni
przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
7.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,
7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
7.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami
stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane przepisami Prawa Budowlanego
uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zaświadczenia z właściwej
Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające ich przynależność do Izby.
7.4 Wykaz min. 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 20. 07. 2007r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.07. 2007r o godz. 1010.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - Leszek Skolimowski - tel. (0-87) 423 28 07 w. 24
- w sprawach proceduralnych - Lucyna Elżbieta Balicka - tel. (0-87) 423 28 07 w. 27
17. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.07.2007r
pod numerem 115085 – 2007.
- R I - Instrukcja dla oferentów z załącznikami (doc) 9 lip 2007 14:47 0,63 MB
- R II - Opis przedmiotu zamówienia (doc) 9 lip 2007 14:48 0,06 MB
- R III - Formularze ofert (doc) 9 lip 2007 14:49 0,09 MB
- R IV - Projekt umowy (doc) 9 lip 2007 14:50 0,07 MB