Przetarg nieograniczony - PZD.II.342- 9 - 2007
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006r Nr 164, poz.1163 z późn. zm. ) .
1. Przedmiot zamówienia :
Wykonanie ewidencji dróg i ulic powiatowych Powiatu Piskiego spełniającej wymagania
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r w sprawie sposobu numeracji i
ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru
numerów nadanych drogom, mostom i tunelom z uwzględnieniem następujących elementów :
1.1. Aktualizacja posiadanego systemu referencyjnego w formie elektronicznej ;
1.2. Dostarczenie map modelu sieci drogowej w ilości 3 szt. skala 1: 50 000
1.3. Wykonanie atlasu sieci drogowej w ilości 5 szt. wraz z podkładem topograficznym
w układzie współrzędnych ‘’ 1992”
1.4. Wykonanie stabilizacji i udokumentowanie punktu węzłowego w terenie ;
1.5. Wykonanie pomiaru długości dróg ;
1.6. Wykonanie inwentaryzacji drogi wraz z przeprowadzeniem szkolenia z zakresu
przeprowadzania inwentaryzacji drogi dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego ;
1.7. Wykonanie dokumentacji fotograficznej korytarza drogi;
1.8. Dynamiczny pomiar równości dróg;
CPV - 74.27.40.00-0, 74.14.21.20-3, 74.23.24.00-8, 72.26.30.00-6
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia : do 30 października 2007r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
6.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
6.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia ”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy winni
przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
7.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,
7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
7.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.4. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
Należy wykazać co najmniej 1 zrealizowane zamówienie.
7.5. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
7.6. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień.
7.7. Polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 24. 05. 2007r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.05. 2007r o godz. 1010.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - Leszek Skolimowski - tel. (0-87) 423 28 07 w. 24
- w sprawach proceduralnych - Lucyna Elżbieta Balicka - tel. (0-87) 423 28 07 w. 27
- R I - Instrukcja dla oferentów z zalacznikami (doc) 11 maj 2007 14:42 0,77 MB
- R II Opis przedmiotu zamowienia (doc) 11 maj 2007 14:43 0,39 MB
- RIII - Formularz oferty, Formularz cenowy (doc) 11 maj 2007 14:44 0,28 MB
- R IV - Projekt umowy (doc) 11 maj 2007 14:45 0,05 MB