Przetarg nieograniczony PZD.II.342/ 5 / 2007
Pisz , dnia 03.04.2007r.
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
poniżej 60 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
( Dz.U. z 2006r Nr 164, poz.1163 ) .
1. Przedmiot zamówienia :
ZADANIE NR 1 - Wykonanie aktualizacji dokumentacji technicznej na przebudowę
drogi powiatowej Nr 1875 N Kumielsk - Cwaliny
od km 0+350 do km 1+025.
ZADANIE NR 2 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi
powiatowej Nr 1656 N Wielki Las – Pogobie Tylne – Pisz
od km 2+200 do km 4+700
( odc. krzyżówka z drogą leśną – Pogobie Tylne )
ZADANIE NR 3 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi
powiatowej Nr 1522 N gr. powiatu – Turośl – Pisz
od km 18+500 do km 20+000 w m. Turośl
ZADANIE NR 4 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi
powiatowej Nr 1773 N gr. powiatu – Karwica – dr.pow.Nr 1522N
od km 22+761 do km 25+561 ( odc. Ciesina – Hejdyk )
CPV - 74232000 - 4
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( na poszczególne zadania ).
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia : do 30 czerwca 2007r.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
6.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
6.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – niespełnia ”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy winni
przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
7.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,
7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
7.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz dokumentami
stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane przepisami Prawa Budowlanego
uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zaświadczenia z właściwej
Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające ich przynależność do Izby.
7.4 Wykaz min. 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 12.04. 2007r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.04. 2007r o godz. 1010.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - Paweł Wysocki - tel. (0-87) 423 28 07 w. 25
- w sprawach proceduralnych - Lucyna Elżbieta Balicka - tel. (0-87) 423 28 07 w. 27
- - Instrukcja dla oferentów z załącznikami (doc) 4 kwi 2007 14:08 0,29 MB
- - Opis przedmiotu zamówienia (doc) 5 kwi 2007 14:28 0,05 MB
- -Formularze ofert (doc) 5 kwi 2007 14:29 0,23 MB
- -Projekt umowy (doc) 5 kwi 2007 14:30 0,08 MB