Przetarg nieograniczony PZD.II.342/ 3 / 2007
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
poniżej 60 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
( Dz.U. z 2006r Nr 164, poz.1163 ) .
1. Przedmiot zamówienia :
ZADANIE NR 1 - Dostawa 40 ton mieszanki mineralno – bitumicznej,
średnioziarnistej „ na zimno” / workowanej /
do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych,
w temp. od - 20oC do 40oC.
ZADANIE NR 2 - Dostawa 130 ton emulsji asfaltowej, kationowej,
szybkorozpadowej do wykonywania remontów cząstkowych
z przepompowaniem do zbiornika ustawionego
na wys.2,5 m
CPV - 28813700 - 1
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia : 1 rok od dnia podpisania umowy – sukcesywnie –
- wg potrzeb PZD Pisz / partiami po ca 10 ton /
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
6.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
6.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
6.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – niespełnia ”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy winni
przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
7.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,
7.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
7.3 Wykaz personelu kierowniczego Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia;
8. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
10. Oferty należy składać do dnia 01.03. 2007r do godz.1100 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5
11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 01.03. 2007r o godz. 1110.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest :
Lucyna Elżbieta Balicka - tel. (0-87) 423 28 07
- R I Instrukcja dla oferentów z załącznikami (doc) 21 lut 2007 12:23 0,27 MB
- R II Formularze ofert (doc) 21 lut 2007 12:24 0,09 MB
- R III Formularze cenowe (doc) 21 lut 2007 12:24 0,12 MB
- R IV Projekt umowy (doc) 21 lut 2007 12:25 0,09 MB