BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony PZD.II.342/28/2006

poniżej 60 000 euro
Nowa strona 1

                                                                                                         Pisz , dnia   01.12.2006r.

 

 

 

                                                     

                                                    

                                          POWIATOWY  ZARZĄD  DRÓG  W   PISZU

                                                  UL.  CZERNIEWSKIEGO  6

                                                                  12-200  PISZ

 

        telefon :   (0-87) 423-28-07       fax :  (0-87) 423-24-22       e-mail :  parkwaypzd@hot.pl

 

                                                               

          

rozpoczął  procedurę  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  w  trybie przetargu  nieograniczonego  poniżej   60 000 euro, na  podstawie   art. 39 ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004r. Prawo zamówień  publicznych  ( Dz.U. z 2004r  Nr 19, poz. 177 ze zm.) .

 

1.  Przedmiot  zamówienia :  USŁUGA  W  ZAKRESIE  OCHRONY  OBIEKTÓW , TERENU     

                                                 I  MIENIA  należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu,

                                                 ul. Czerniewskiego 6.  

     CPV  -  74613000-9   

2Strona  internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

     www.bip.powiat.pisz.pl 

     Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego

     lub za zaliczeniem pocztowym. 

3Zamawiający  nie  dopuszcza   składania  ofert  częściowych  i  wariantowych.

4Termin  realizacji  zamówienia  :  od  03.01.2007r  do  02.01.2008r

      5.  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :

    5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24

            ust. 1 i  ust. 2 ustawy Pzp  

    5.2. Spełniają  warunki  określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3  ustawy Pzp

          5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

                   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

          5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym  

                   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :

            a ) Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich  3 lat przed dniem wszczęcia

                 postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – 

                 w tym okresie, jako główny wykonawca  lub podwykonawca wykonał  co najmniej 5

                 zadań  o  charakterze  i  złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia  

         o wartości netto(bez podatku VAT) nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty-

        - udokumentowane referencjami  od zamawiających.

             b) Wykonawca  musi wykazać się zatrudnieniem osoby sprawującej nadzór nad wykonaniem

                 zamówienia , zamieszkującej na terenie powiatu piskiego.

      5.2.3  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :

             a ) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem  ubezpieczenia od odpowiedzialności 

                  cywilnej w  wys. 1,0 mln zł  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej  

                  przedmiot  zamówienia.  

6.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu

     potwierdzenia  spełnienia  tych warunków :

     Dla potwierdzenia spełniania  warunków  udziału  w  postępowaniu  -  Wykonawcy winni 

     przedłożyć niżej wymienione dokumenty :

 

 

1.    Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,

2.    Aktualny odpis koncesji   na podjęcie  działalności gospodarczej w  zakresie ochrony,

    3.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

         działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   

         zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż

         6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;

 

    4.   Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24

          ust. 1  pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 

          terminu składania ofert ;

 

5.    Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24

          ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  

          składania ofert ;

                

     6.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 

          oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  

          Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem

          podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub

          zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie

          na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

          organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem terminu składania ofert .                 

            7.   Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem  zamówienia zrealizowanych w ciągu 

                 ostatnich 3 lat wraz z referencjami od  zamawiających ( kopie referencji potwierdzone za     

                 zgodność  z  oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)

            8.   Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od

                  odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej .

            9.   Dane  osoby  sprawującej nadzór  nad wykonaniem zamówienia .

     Ocena spełnienia  w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia – niespełnia ”,

     w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

 

7.  Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.

8.  Kryteria  oceny  ofert:              -  cena  brutto   -  100 %

9Oferty należy składać do dnia 12 .12. 2006r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5.

10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie  Zamawiającego  w  dniu  12.12. 2006r  o  godz. 1010.

11. Termin  związania  ofertą  wynosi  30 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

                                                                                                   

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 4 gru 2006 14:54
Data opublikowania: poniedziałek, 4 gru 2006 14:57
Data przejścia do archiwum: środa, 13 gru 2006 08:56
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1895 razy