Przetarg nieograniczony PZD.II.342/28/2006
Pisz , dnia 01.12.2006r.
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r Nr 19, poz. 177 ze zm.) .
1. Przedmiot zamówienia : USŁUGA W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW , TERENU
I MIENIA należącego do Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu,
ul. Czerniewskiego 6.
CPV - 74613000-9
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia : od 03.01.2007r do 02.01.2008r
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp
5.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp
5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a ) Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia
postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy –
w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 5
zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia
o wartości netto(bez podatku VAT) nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty-
- udokumentowane referencjami od zamawiających.
b) Wykonawca musi wykazać się zatrudnieniem osoby sprawującej nadzór nad wykonaniem
zamówienia , zamieszkującej na terenie powiatu piskiego.
5.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
a ) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w wys. 1,0 mln zł zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej
przedmiot zamówienia.
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy winni
przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,
2. Aktualny odpis koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony,
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert ;
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert ;
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert .
7. Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu
ostatnich 3 lat wraz z referencjami od zamawiających ( kopie referencji potwierdzone za
zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
8. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
9. Dane osoby sprawującej nadzór nad wykonaniem zamówienia .
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – niespełnia ”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
9. Oferty należy składać do dnia 12 .12. 2006r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 12.12. 2006r o godz. 1010.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- R I - Instrukcja dla Wykonawców wraz z zal. (doc) 4 gru 2006 21:23 0,39 MB
- R II - Formularz oferty (doc) 4 gru 2006 21:23 0,06 MB
- R III - Formularz cenowy (doc) 4 gru 2006 21:24 0,09 MB
- R IV - Projekt umowy (doc) 5 gru 2006 09:47 0,12 MB