BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony PZD.II.342 /26/ 2006

zakup samochodu ciężarowo-osobowego
Nowa strona 1

                                                                                                                      Pisz , dnia   14.11.2006r.

 

                                                    

 

 

                                          POWIATOWY  ZARZĄD  DRÓG  W   PISZU

                                                  UL.  CZERNIEWSKIEGO  6

                                                                  12-200  PISZ

 

        telefon :   (0-87) 423-28-07       fax :  (0-87) 423-24-22       e-mail :  parkwaypzd@hot.pl

 

                                                               

          

rozpoczął  procedurę  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  w  trybie przetargu  nieograniczonego  poniżej  60 000 euro, na  podstawie   art. 39 ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004r. Prawo zamówień  publicznych  ( Dz.U. z 2004r  Nr 19, poz. 177 ze zm.) .

 

1.  Przedmiot  zamówienia :   Zakup  samochodu  ciężarowo - osobowego .

     CPV  -  34136000-9 .

     Opis  przedmiotu zamówienia  :

-          samochód ciężarowo-osobowy, skrzyniowy, z otwieranymi burtami bocznymi i tylną ;

-          fabrycznie nowy;

-          przedział do przewozu 6 osób ;

-          masa całkowita  do  3,5 tony ;

-          silnik do 2500 cm3 , wysokoprężny, czterosuwowy z  turbodoładowaniem ;

-          wspomaganie układu kierownicy ;

     

2Strona  internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

     www.bip.powiat.pisz.pl 

     Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego

     lub za zaliczeniem pocztowym. 

3Zamawiający  nie  dopuszcza   składania  ofert  częściowych  i  wariantowych.

4Termin  realizacji  zamówienia  :  W terminie 2 tygodni  od  dnia  podpisania umowy.

      5.  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :

    5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24

            ust. 1 i  ust. 2 ustawy pzp  

    5.2. Spełniają  warunki  określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3  ustawy pzp

          5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

                   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

          5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym  

                   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :

          5.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :

 

6.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu

     potwierdzenia  spełnienia  tych warunków :

     Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt.5.1 i  5.2  ,

     Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione  dokumenty ( oryginały lub kserokopie    

     poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.)

 

 

           1.   Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

 

    2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

          działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   

          zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż

          6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 

    3.   Oświadczenie o  prowadzeniu licencjonowanej  stacji  obsługi oferowanego samochodu;

           4.   Wykaz personelu kierowniczego  Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia;

 

     Ocena spełnienia  w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia-niespełnia”,

     w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

 

7.  Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.

8.  Kryteria  oceny  ofert:                 -  cena  brutto                 -   80%

                                                        -  okres  gwarancji          -  10 %

                                                        -  dostępność  serwisu     -  10 %

9Oferty należy składać do dnia  22.11. 2006r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5.

10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie  Zamawiającego  w  dniu  22.11. 2006r  o  godz. 1010.

11. Termin  związania  ofertą  wynosi  30 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

                                                                                                   

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 14 lis 2006 12:57
Data opublikowania: wtorek, 14 lis 2006 13:02
Data przejścia do archiwum: czwartek, 23 lis 2006 07:55
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1767 razy