BIP Starostwa Powiatowego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony PZD.II.342/24/2006

poniżej 60 000 euro
Pisz

                                                                                                               Pisz , dnia   19.10.2006r.

 

 

 

                                                    

 

 

                                          POWIATOWY  ZARZĄD  DRÓG  W   PISZU

                                                  UL.  CZERNIEWSKIEGO  6

                                                                  12-200  PISZ

 

        telefon :   (0-87) 423-28-07       fax :  (0-87) 423-24-22       e-mail :  parkwaypzd@hot.pl

 

                                                               

          

rozpoczął  procedurę  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  w  trybie przetargu  nieograniczonego  poniżej  60 000 euro, na  podstawie   art. 39 ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004r. Prawo zamówień  publicznych  ( Dz.U. z 2004r  Nr 19, poz. 177 ze zm.) .

 

1.  Przedmiot  zamówienia : Przebudowa chodników przy ulicy Rybackiej w Piszu .

     CPV  -  45233222-1    

2Strona  internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

     www.bip.powiat.pisz.pl 

     Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego

     lub za zaliczeniem pocztowym. 

     Opłata – 15,00 zł  + koszt przesyłki.

3Zamawiający  nie  dopuszcza   składania  ofert  częściowych  i  wariantowych.

4Termin  realizacji  zamówienia  :  1  m-c  od  dnia  podpisania umowy.

      5.  O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :

    5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24

            ust. 1 i  ust. 2 ustawy pzp  

    5.2. Spełniają  warunki  określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3  ustawy pzp

          5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

                   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

          5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym  

                   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :

           a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się  doświadczenie i kwalifikacjami  

               odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone.

               Kierownik budowy  -  min. 3  lata  doświadczenia w realizacji podobnych  robót , w tym  

               min. 2 lata jako kierownik budowy  /wymagane uprawnienia o  specjalności drogowej /

              

            b ) Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich  5 lat przed dniem wszczęcia

                 postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – 

                 w tym okresie, jako główny wykonawca  lub podwykonawca wykonał  co najmniej 3

                 zadania  o  charakterze  i  złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia  

        o wartości netto(bez podatku VAT) nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty.

      5.2.3  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :

             a ) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem  ubezpieczenia od odpowiedzialności 

                  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot 

                  zamówienia.  

 

6.  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu

     potwierdzenia  spełnienia  tych warunków :

     Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt.5.1 i  5.2.1  niniejszej instrukcji,

     Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione  dokumenty ( oryginały lub kserokopie    

     poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.)

           1.   Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

 

    2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 

          działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   

          zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż

          6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;   

 

     3.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 

          oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  

          Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem

          podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub

          zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie

          na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego

          organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

          przed upływem terminu składania ofert .

      Dla potwierdzenia spełniania  warunków  określonych  w pkt. 5.2.2. niniejszej instrukcji  - 

      Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty :

            1.  Wykaz personelu kierowniczego  Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia

                 na formularzu  stanowiącym  załącznik nr  2 do instrukcji ( wraz z kopią uprawnień

                 budowlanych i dokumentem  potwierdzającym  przynależność do Polskiej  Izby Inżynierów

                 Budownictwa ) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy .  

           2.   Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem  zamówienia zrealizowanych w ciągu 

                 ostatnich 5 lat wraz z referencjami ( kopie referencji potwierdzone za zgodność        

                 z  oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) od Zamawiających na

                 formularzu stanowiącym  załącznik  nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy.

 

      Dla potwierdzenia spełniania  warunków  określonych  w pkt. 5.2.3. niniejszej instrukcji  -   

      Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:  

 

            1.   Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od

                  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .

 

     Ocena spełnienia  w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia-niespełnia”,

     w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

 

7.  Zamawiający  nie  wymaga  wniesienia  wadium.

8.  Kryteria  oceny  ofert:              -  cena  brutto   -  100 %

9Oferty należy składać do dnia 27.10. 2006r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5.

10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie  Zamawiającego  w  dniu  27.10. 2006r  o  godz. 1010.

11. Termin  związania  ofertą  wynosi  30 dni.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

                                                                                                  

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 20 paź 2006 14:32
Data opublikowania: piątek, 20 paź 2006 14:42
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 30 paź 2006 13:18
Opublikował(a): Elżbieta Balicka
Zaakceptował(a): Leszek Skolimowski
Artykuł był czytany: 1747 razy