Przetarg nieograniczony PZD.II.342/24/2006
Pisz , dnia 19.10.2006r.
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r Nr 19, poz. 177 ze zm.) .
1. Przedmiot zamówienia : Przebudowa chodników przy ulicy Rybackiej w Piszu .
CPV - 45233222-1
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
Opłata – 15,00 zł + koszt przesyłki.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia : 1 m-c od dnia podpisania umowy.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp
5.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp
5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczenie i kwalifikacjami
odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone.
Kierownik budowy - min. 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych robót , w tym
min. 2 lata jako kierownik budowy /wymagane uprawnienia o specjalności drogowej /
b ) Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy –
w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 3
zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia
o wartości netto(bez podatku VAT) nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty.
5.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
a ) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot
zamówienia.
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt.5.1 i 5.2.1 niniejszej instrukcji,
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie
poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert .
Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 5.2.2. niniejszej instrukcji -
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
1. Wykaz personelu kierowniczego Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia
na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do instrukcji ( wraz z kopią uprawnień
budowlanych i dokumentem potwierdzającym przynależność do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa ) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika budowy .
2. Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu
ostatnich 5 lat wraz z referencjami ( kopie referencji potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) od Zamawiających na
formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawcy.
Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 5.2.3. niniejszej instrukcji -
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-niespełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
9. Oferty należy składać do dnia 27.10. 2006r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.10. 2006r o godz. 1010.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- R I - Instrukcja dla Wykonawców z załącznikami (doc) 24 paź 2006 08:35 0,23 MB
- R II - Formularz oferty (doc) 24 paź 2006 08:36 0,03 MB
- R III - Formularz cenowy (doc) 26 paź 2006 12:41 0,13 MB
- R IV Przedmiar robót (doc) 26 paź 2006 12:42 0,13 MB
- R V - Projekt umowy (doc) 24 paź 2006 08:38 0,07 MB
- R VI - SST (doc) 24 paź 2006 08:39 0,34 MB