Przetarg nieograniczony PZD.II.342/23/2006
Pisz , dnia 16.10.2006r.
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
UL. CZERNIEWSKIEGO 6
12-200 PISZ
telefon : (0-87) 423-28-07 fax : (0-87) 423-24-22 e-mail : parkwaypzd@hot.pl
rozpoczął procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 000 euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r Nr 19, poz. 177 ze zm.) .
1. Przedmiot zamówienia : Remont drogi powiatowej Nr 1773 N - odc. Ciesina - Karpa
od km 25+561 do km 26+906 .
Zakres rzeczowy - 1,345 km
CPV - 45233142-6
2. Strona internetowa , na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Na pisemny wniosek Wykonawcy – wersja papierowa. Można odebrać w siedzibie Zamawiającego
lub za zaliczeniem pocztowym.
Opłata – 20,00 zł + koszt przesyłki.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Termin realizacji zamówienia : do 30 .11. 2006r.
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :
5. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp
5.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp
5.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
5.2.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczenie i kwalifikacjami
odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone.
Kierownik budowy - 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych budów lub robót , w tym
3 lata jako kierownik budowy /wymagane uprawnienia o specjalności drogowej /
Majster robót - 3 lata doświadczenia w realizacji robót drogowych, w tym 2 lata
jako majster podobnych robót.
b) Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem / przez dzierżawę, wynajem,
umowę kupna lub inny sposób / w pełni sprawnych jednostek sprzętowych j.n:
Lp. |
Wyszczególnienie |
Minimalne wymagania / liczba jednostek / |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8
|
Wytwórnia masy min.-bitumicznej Węzeł betoniarski Rozkładarka mas bitumicznych Walce Koparka Spycharka Równiarka Samochody samowyładowcze |
1 1 1 3 1 1 1 zapewn. ciągłość w dowozie masy |
c ) Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy –
w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał co najmniej 3
zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia
o wartości netto(bez podatku VAT) nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty.
5.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
a ) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot
zamówienia.
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia tych warunków :
Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt.5.1 i 5.2.1 niniejszej instrukcji,
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie
poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
W
przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest
każdy
z podmiotów występujących wspólnie.
3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert ;
Podmioty występujące wspólnie w/w informacje składają każdy oddzielnie .
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert ;
Podmioty występujące wspólnie w/w informacje składają każdy oddzielnie.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert .
Podmioty występujące wspólnie w/w zaświadczenia składają każdy oddzielnie.
Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 5.2.2. niniejszej instrukcji -
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty :
1. Wykaz personelu kierowniczego Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zamówienia
( wraz z kopią uprawnień budowlanych i dokumentem potwierdzającym przynależność do
Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa ) osoby wyznaczonej na stanowisko kierownika
budowy .
2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu jakimi dysponuje
Wykonawca .
3. Wykaz zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu
ostatnich 5 lat wraz z referencjami ( kopie referencji potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) od Zamawiających .
Podmioty występujące wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie.
4 Wykaz podwykonawców ;
Dla potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 5.2.3. niniejszej instrukcji -
Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1. Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
Podmioty występujące wspólnie składają w/w dokumenty każdy oddzielnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej , stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form
w jakich te dokumenty mogą być składane.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-niespełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny ofert: - cena brutto - 100 %
9. Oferty należy składać do dnia 24 .10. 2006r do godz.1000 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 5.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.10. 2006r o godz. 1010.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
- R I - Instrukcja dla oferentów z załącznikami (doc) 18 paź 2006 11:43 0,28 MB
- R II - Formularz oferty (doc) 18 paź 2006 11:44 0,03 MB
- R III - Formularz cenowy (doc) 18 paź 2006 14:49 0,11 MB
- R IV Przedmiar robót (doc) 31 sty 2007 13:38 0,68 MB
- R V - Projekt umowy (doc) 18 paź 2006 11:47 0,11 MB
- R VI - SST (doc) 18 paź 2006 11:49 0,54 MB