Przetarg nieograniczony powyżej 60.000euro
Pisz, dnia 30 marca 2006r.
Ogłoszenie
o przetargu nieograniczonym
Nr Or.3432/4/2006
Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Piszu
adres: 12-200 Pisz, Pl. Daszyńskiego 7
telefon/fax.: (0-87) 423-35-05 wew. 24
rozpoczęło procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 60.000€, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
1. Przedmiot zamówienia - wykonanie i dostarczanie tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Piszu, dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu oraz dokonywanie odbioru i zniszczenia (kasacji) tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu.
CPV – 27.52.00.00-6 – wyroby aluminiowe
- tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe - 10.000kpl.,
- tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe - 200kpl.,
- tablice rejestracyjne ciągnikowo-motocyklowe - 800szt.,
- tablice rejestracyjne motorowerowe - 300szt.,
- tablice rejestracyjne jednorzędowe do przyczep - 500szt.,
- tablice rejestracyjne dwurzędowe do przyczep - 150szt.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
5. Z uwagi na wartość zamówienia przekraczającą równowartość 60.000 euro, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
6. Kryteria oceny oferty:
- cena za wykonanie zamówienia – 90%. Za najniższą cenę 90 punktów. Pozostali Wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie do najkorzystniejszej oferty.
- termin dostawy – 10%
Okres dostawy na telefon – czas liczony w dniach po złożeniu zamówienia telefonicznego do momentu dostawy do Zamawiającego. Za najkrótszy czas dostawy max. ilość punktów; 1 dzień – 10 punktów. Pozostali Wykonawcy będą oceniani proporcjonalnie do najkorzystniejszej oferty.
7. Termin związania ofertą – 60 dni.
8. Termin realizacji zamówienia: od 1 lipca 2006r. do 30 czerwca 2009r.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać do 17.05.2006r. u p. Marzeny Wójcik, w siedzibie Zamawiającego pok. 3, tel. (0 87) 423-35-05 wew. 24 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena za specyfikację – 20zł.
10. Oferty należy składać do 22 maja 2006r. do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 17.
11. Otwarcie ofert nastąpi 22 maja 2006r. o godzinie 1030 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.
12. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki zawarte w SIWZ. Ocena spełnia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
STAROSTA PISKI
Jacek Zarzecki